Loosade mot en Vrod!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

Det var som sagt HD dominans med 99% av alla hojar och även utställarna av dessa fick rösta, så att det var partiskt röstat på en HD är en självklarhet. Dom kan ju inte låta en japs vinna:) Hade haft lättare att acceotera det om V-Roden var riktigt snygg men denna va inget sprciellt, typ bara omlackad.

Skitsamma, jag var rätt sne först men det känns bra nu:)

vassego

Bifogat

• HD.jpg
    HD.jpg
    84 KB · Visningar: 960
  • r1bak.jpg
    r1bak.jpg
    86.8 KB · Visningar: 573
  • r1fram.jpg
    r1fram.jpg
    93.6 KB · Visningar: 844
  • r11.jpg
    r11.jpg
    88.7 KB · Visningar: 784
  • pokal.jpg
    pokal.jpg
    82.8 KB · Visningar: 365
Last edited:
Street bike är ju gathoj och då torskar man mot HD maffian, bara att tjacka en långgaffel till nästa show Rejvis :D

Ravetrancer skrev:
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

Det var som sagt HD dominans med 99% av alla hojar och även utställarna av dessa fick rösta, så att det var partiskt röstat på en HD är en självklarhet. Dom kan ju inte låta en japs vinna:) Hade haft lättare att acceotera det om V-Roden var riktigt snygg men denna va inget sprciellt, typ bara omlackad.

Skitsamma, jag var rätt sne först men det känns bra nu:)

vassego

ja gillar V-rod men den e ju inte ens i närheten av å va så stilren som din båge är!! du borde vunnit!! :rock

Ett par bilder från Elmia (om du inte misstycker)

Bifogat

• Bild10.JPG
    Bild10.JPG
    141.2 KB · Visningar: 274
  • Bild20.JPG
    Bild20.JPG
    116.7 KB · Visningar: 436
  • Bild30.JPG
    Bild30.JPG
    114.1 KB · Visningar: 299
Inte konstigt att du loosade...det är ju som du säger 99% av alla som är där älskar ju HD...

Grattis till andra platsen :tummenupp

Att komma tvåa på CUSTOM Show med en Retta måste väl ändå betecknas som ganska bra...? :)
Lite "pinkande på annans stolpe". :tummenupp
Gratulerar!

IO skrev:
Ett par bilder från Elmia (om du inte misstycker)
du skulle haft en bättre kamera, fast det e jävligt svårt o plåta min hoj med kamera, bäst e det o se den IRL:)

Flagga skrev:
Att komma tvåa på CUSTOM Show med en Retta måste väl ändå betecknas som ganska bra...? :)
Lite "pinkande på annans stolpe". :tummenupp
Gratulerar!
jag var faktiskt lite knäckt för jag visste att HD:n skulle vinna, men jag fattar inte vad deb hade i streetbike klassen att göra=????
men som sagt, jag hade ju finast sporthoj:)

Dumma dumma V Rod :fatta!

slänger in ett kort på min verkliga skatt, min son!!! så folk inte tror att R1 är det finaste jag har:)

Bifogat

• robert.jpg
    robert.jpg
    98.1 KB · Visningar: 329
  • Robertmc.jpg
    Robertmc.jpg
    93.5 KB · Visningar: 420
Last edited:
Ravetrancer skrev:
du skulle haft en bättre kamera, fast det e jävligt svårt o plåta min hoj med kamera, bäst e det o se den IRL:)

Jepp, det var mörkt och har kass blixt på den. Men kameran är kanon annars, en Nikon 995 :tummenupp

Visst ser den bättre ut IRL, det är många saker som gör det :tuttar

IO skrev:
Jepp, det var mörkt och har kass blixt på den. Men kameran är kanon annars, en Nikon 995 :tummenupp

Visst ser den bättre ut IRL, det är många saker som gör det :tuttar
menade inget ill, lät nog lite elakt, blixt gör sig inget vidare på den hojen dock

Offtopic, men.
Innan en utställning, vad kör du för procedur i putsningen ?
Är det "Sonax hårdvax" ett varv, eller är det putsa 18 gånger med 19 olika medel och häxblandningar ? =)

ZejtaN skrev:
Offtopic, men.
Är det "Sonax hårdvax" ett varv, eller är det putsa 18 gånger med 19 olika medel och häxblandningar ? =)
hehe, kul att du frågar. I år så var det 3dygns slit för att få den fin, bara för att jag var så lat o inte tvätta av den o fixade iordning den förra säsongen innan den ställdes in. Körde på knutstorp o börnade upp ett däck så det satt fan gummi överallt, sen var jag ute tidigare i år i snöstorm, var nog lite salt kvar oxo på vägarna. Var så stel när jag kom hem så jag ställde bara in den o det satte ju sina spår.
Men i vanliga fall är det att man går över det polerade med polish en gång och lägger på en lackförsegling innan utställning.

Ultra Glozz vax.......Eller har jag fel???......

ZejtaN skrev:
Offtopic, men.

Crille skrev:
Jag vet använder detta vax själv på bilar och hojar,helt klart pengarna det kostar.....
fick 4 stora burkar á 300kr som spons för att jag använde det:)

Ravetrancer skrev:
Körde på knutstorp o börnade upp ett däck så det satt fan gummi överallt, sen var jag ute tidigare i år i snöstorm, var nog lite salt kvar oxo på vägarna. Var så stel när jag kom hem så jag ställde bara in den o det satte ju sina spår.
QUOTE]

Tänkte på det när jag såg bilderna.. fan undrar om han verkligen använder den där pärlan :va

Respekt! :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...