Loosade mot en Vrod!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

Det var som sagt HD dominans med 99% av alla hojar och även utställarna av dessa fick rösta, så att det var partiskt röstat på en HD är en självklarhet. Dom kan ju inte låta en japs vinna:) Hade haft lättare att acceotera det om V-Roden var riktigt snygg men denna va inget sprciellt, typ bara omlackad.

Skitsamma, jag var rätt sne först men det känns bra nu:)

vassego

Bifogat

• HD.jpg
    HD.jpg
    84 KB · Visningar: 960
  • r1bak.jpg
    r1bak.jpg
    86.8 KB · Visningar: 573
  • r1fram.jpg
    r1fram.jpg
    93.6 KB · Visningar: 844
  • r11.jpg
    r11.jpg
    88.7 KB · Visningar: 784
  • pokal.jpg
    pokal.jpg
    82.8 KB · Visningar: 365
Last edited:
Street bike är ju gathoj och då torskar man mot HD maffian, bara att tjacka en långgaffel till nästa show Rejvis :D

Ravetrancer skrev:
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

Det var som sagt HD dominans med 99% av alla hojar och även utställarna av dessa fick rösta, så att det var partiskt röstat på en HD är en självklarhet. Dom kan ju inte låta en japs vinna:) Hade haft lättare att acceotera det om V-Roden var riktigt snygg men denna va inget sprciellt, typ bara omlackad.

Skitsamma, jag var rätt sne först men det känns bra nu:)

vassego

ja gillar V-rod men den e ju inte ens i närheten av å va så stilren som din båge är!! du borde vunnit!! :rock

Ett par bilder från Elmia (om du inte misstycker)

Bifogat

• Bild10.JPG
    Bild10.JPG
    141.2 KB · Visningar: 274
  • Bild20.JPG
    Bild20.JPG
    116.7 KB · Visningar: 436
  • Bild30.JPG
    Bild30.JPG
    114.1 KB · Visningar: 299
Inte konstigt att du loosade...det är ju som du säger 99% av alla som är där älskar ju HD...

Grattis till andra platsen :tummenupp

Att komma tvåa på CUSTOM Show med en Retta måste väl ändå betecknas som ganska bra...? :)
Lite "pinkande på annans stolpe". :tummenupp
Gratulerar!

IO skrev:
Ett par bilder från Elmia (om du inte misstycker)
du skulle haft en bättre kamera, fast det e jävligt svårt o plåta min hoj med kamera, bäst e det o se den IRL:)

Flagga skrev:
Att komma tvåa på CUSTOM Show med en Retta måste väl ändå betecknas som ganska bra...? :)
Lite "pinkande på annans stolpe". :tummenupp
Gratulerar!
jag var faktiskt lite knäckt för jag visste att HD:n skulle vinna, men jag fattar inte vad deb hade i streetbike klassen att göra=????
men som sagt, jag hade ju finast sporthoj:)

Dumma dumma V Rod :fatta!

slänger in ett kort på min verkliga skatt, min son!!! så folk inte tror att R1 är det finaste jag har:)

Bifogat

• robert.jpg
    robert.jpg
    98.1 KB · Visningar: 329
  • Robertmc.jpg
    Robertmc.jpg
    93.5 KB · Visningar: 420
Last edited:
Ravetrancer skrev:
du skulle haft en bättre kamera, fast det e jävligt svårt o plåta min hoj med kamera, bäst e det o se den IRL:)

Jepp, det var mörkt och har kass blixt på den. Men kameran är kanon annars, en Nikon 995 :tummenupp

Visst ser den bättre ut IRL, det är många saker som gör det :tuttar

IO skrev:
Jepp, det var mörkt och har kass blixt på den. Men kameran är kanon annars, en Nikon 995 :tummenupp

Visst ser den bättre ut IRL, det är många saker som gör det :tuttar
menade inget ill, lät nog lite elakt, blixt gör sig inget vidare på den hojen dock

Offtopic, men.
Innan en utställning, vad kör du för procedur i putsningen ?
Är det "Sonax hårdvax" ett varv, eller är det putsa 18 gånger med 19 olika medel och häxblandningar ? =)

ZejtaN skrev:
Offtopic, men.
Är det "Sonax hårdvax" ett varv, eller är det putsa 18 gånger med 19 olika medel och häxblandningar ? =)
hehe, kul att du frågar. I år så var det 3dygns slit för att få den fin, bara för att jag var så lat o inte tvätta av den o fixade iordning den förra säsongen innan den ställdes in. Körde på knutstorp o börnade upp ett däck så det satt fan gummi överallt, sen var jag ute tidigare i år i snöstorm, var nog lite salt kvar oxo på vägarna. Var så stel när jag kom hem så jag ställde bara in den o det satte ju sina spår.
Men i vanliga fall är det att man går över det polerade med polish en gång och lägger på en lackförsegling innan utställning.

Ultra Glozz vax.......Eller har jag fel???......

ZejtaN skrev:
Offtopic, men.

Crille skrev:
Jag vet använder detta vax själv på bilar och hojar,helt klart pengarna det kostar.....
fick 4 stora burkar á 300kr som spons för att jag använde det:)

Ravetrancer skrev:
Körde på knutstorp o börnade upp ett däck så det satt fan gummi överallt, sen var jag ute tidigare i år i snöstorm, var nog lite salt kvar oxo på vägarna. Var så stel när jag kom hem så jag ställde bara in den o det satte ju sina spår.
QUOTE]

Tänkte på det när jag såg bilderna.. fan undrar om han verkligen använder den där pärlan :va

Respekt! :Bugar

Back