Look alike tråden

Nova skrev:
Jag tycker att No:18 är väldigt lik Jan O i farmen! :)

NEJ!

Sätt inga sådana idéer i huvudet på Nr 18.

Tänk när man yrvaket kikar ut ur släpet en lördagsmorgon i juni (efter att ha blivit väckt av en varmkörande 2-taktare) och får se Nr 18 kränga däck som gud
skapade honom, med 10" :aren och tillhörande paket dinglandes farligt nära burken med däckspasta.

Jalle skrev:
NEJ!

Tänk när man yrvaket kikar ut ur släpet en lördagsmorgon i juni (efter att ha blivit väckt av en varmkörande 2-taktare) och får se Nr 18 kränga däck som gud
skapade honom, med 10" :aren och tillhörande paket dinglandes farligt nära burken med däckspasta.

Hmmmmm kränger han som en gud :va

Jalle skrev:
NEJ!

Ja vem fan behöver däcksjärn om man har morgonstånd? :banana

Miss Jolie vs Miss Macho :D

Bifogat

• jolie_angela.jpg
    jolie_angela.jpg
    7 KB · Visningar: 1,908
  • jenny.jpg
    jenny.jpg
    61.9 KB · Visningar: 323
maverick_750rr skrev:
Hon är ju mindre lik Jolie än Cruise e mig :3freak

18 är lik farmenjanne :fakta

750RR
Nu förstår jag varför du inte kör med dina hojar! Du är blind och ledarhunden sitter inte kvar där bak när du accar :rofl

Chrille skrev:
Den är inte fel! Den som har sett Jenny spöa kusiner så fort hon får lite sprit i sig inser snart att TombRaider ligger nära till hands.

Ska det inte vara utseendebaserat? :va

*/ ?>
Back