Logga in på swebits

Mark skrev:
2392312 Verkar ju inte vara plättlätt att få in sin fot där inte... :(

Skicka pm.

Paradoxy skrev:
2392350

Your Share Ratio: 58.92

Uploaded: 1.89 TB

Downloaded: 32.85 GB

Tss. Amatör.

Server uptime: 10 days 21 hours 16 minutes 24 seconds
Received: 16.6GB
Sent: 1423.7GB

Sporthoj-FTPn. :näsblod :pannkyss

Last edited:
Joe Schmoe skrev:
2392254 Nej, när jag försöker logga in så står det att det är fel lösenord men jag kan inte köra recover och har inte fått något mail ifrån dem än. :confused:
okej, tråkigt. men det finns nog tyvärr inte mycket mer jag kan göra då. tyvärr jag har skickat pm till staff, men om inte det hjälper så...

ingen som kommer in på sidan och kan fråga i forumet eller skicka PM till staff hur man gör om man inte längre har tillgång till mailadressen som man registrerade sig med?

Clifton skrev:
2383612 jag har ett annat problem med swebit. Har skickat iväg mailet om lösenords recovery. Jag får det första mailet som säger att jag ska klicka på länken så skickas ett mail med mitt nya pass. Men det mailet får jag aldrig

Jag har precis samma problem.. Det första mailet dyker upp direkt men det andra kommer aldrig(inte i junkmail heller). :mad: :mad:

Har inte vart inne på længe. Men min stats just nu:
Ratio: 1.318
Uppladdat: 118.45 GiB
Nerladdat: 89.85 GiB

Kan tillægga att jag bara hade 1Mbit upload

peteR1000 skrev:
2394487 ingen som kommer in på sidan och kan fråga i forumet eller skicka PM till staff hur man gör om man inte längre har tillgång till mailadressen som man registrerade sig med?
Skicka pm till mig istället. :oskyldig:

korvgubbe skrev:
2394502 Jag har precis samma problem.. Det första mailet dyker upp direkt men det andra kommer aldrig(inte i junkmail heller). :mad: :mad:

Samma för mig.... Hemsidan dött lr??:argpådato

Edit: Jag har problem med piratebits.org.....

Last edited:
Har swebits krashat igen eller? Får bara "Don't go there" när jag ska logga in nu :( Och ja, jag har varit inloggad efter förra krashen för någon dag sedan.

Socrates skrev:
2401649 Har swebits krashat igen eller? Får bara "Don't go there" när jag ska logga in nu :( Och ja, jag har varit inloggad efter förra krashen för någon dag sedan.
Jag får samma text när jag loggar in på den bärbara, men jag kommer in på den stationära! :va

Küngen skrev:
2401882 Jag får samma text när jag loggar in på den bärbara, men jag kommer in på den stationära! :va

Jasså? Hmm...ok...jag har rensat cookies och grejer...men icke. Senast jag fick "Don't go there" var för att de höll på med servern...kanske de gör nu också.

Finns ju andra sidor än swebits,, inte lätt att komma in på swebits, men jag har änsålänge klarat mig bra utan dom , jag menar, det finns ju andra sidor.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2