Therudeboy
Guest
mb skrev:Varför? Det är ju ofta småsparare som äger stora delar av företagen via aktier. Klart att företagstoppen har ett ansvar för hur de hanterar deras pengar.
Sedan ägde vi faktiskt Telia redan innan dom sålde, men någon utdelning av vinsten dom fick när dom sålde har jag inte sett. Förstår inte riktigt folk som köpte något dom redan ägde.


