Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Borsiin JR skrev:Det har du helt rätt i tempen kan ställa till problem tänkte inte ens på det.
Vill du ha en med mer tempbeständighet så välj 246 då den skall palla med 300C och är dessutom oljebeständig. Den är dock medium hold så se till att ha bra skruvskalle och verktyg när du demonterar den.
pvcraketen skrev:Annars kan du alltid fråga Sege, han kan ALLT som är värt att veta om Aprilljasar.
bebbe skrev:Min hoj hade gått ca 900 gat mil och portarna var helt igengrodda. Tog mig nästan fyra timmar att få det rent. Har visserligen funkat men det är väl så det är på tvåtakt. Det går och går tills det blir general ras![]()

sner0 skrev:Annars kan man ju öppna locken till portarna och spruta rent med tex bräkleen
eller annat liknande lite då och då.. så slipper man en del iaf
Första gången jag gjorde det va ju kul, låg under hojen och lyfte av locket på den liggande cylindern![]()
![]()
Borsiin JR skrev:Brakleen är inte veckans hit att rengöra något annat än den liggande cylindern med så länge cylindern inte är demonterad då all skit tar ju vägen någonstans (läs in i cylindern)
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |