Va nere och kollade lite när folk körde på Lockarps banan idag!
Verkligen schyst bana! Tyvärr kom jag ner först vid 13.30 tiden så jag hann inte så så mkt av när folket körde.
Där va en kille på en KTM 525 (?) som va riktigt snabb!
Kul att se. Ngn som hänger här eller?
Tänkte köra lite bana nästa år (ja, testa lite iaf!) Så, till er som brukar köra där, vi ses nästa år!
Verkligen schyst bana! Tyvärr kom jag ner först vid 13.30 tiden så jag hann inte så så mkt av när folket körde.
Där va en kille på en KTM 525 (?) som va riktigt snabb!
Tänkte köra lite bana nästa år (ja, testa lite iaf!) Så, till er som brukar köra där, vi ses nästa år!
