LMS - Sviestad 28/8

Jag ska åka med 3 kompisar till om vädret håller sig torrt.
Den här gången blir jag inte ensam motard i vilket fall, ska prova snabba klassen då man får köra om överallt, tråkigt att ligga och snigelköra bakom någon i kurvorna där man inte får köra om i mellanklassen.

Sist var det rätt kul att se flera stycken bara släpa knät i backen fast det gick långsamt :), så alla som tror det det är status med knäskrap, reconsider. he he.:tummenupp

ska bli skoj skoj..:)

...ska prova snabba klassen då man får köra om överallt, tråkigt att ligga och snigelköra bakom någon i kurvorna där man inte får köra om...
Kurvsniglar/rakraketer är ett otyg när man kör en effektklen hoj :mad:
Även om det är tillåtet att köra om överallt skall det ske med god marginal. Det är den som blir omkörd som avgör om det var en ok passering.

Förövrigt så lovar SMHI sol och 17-20°C på tors :tummenupp

Får licensförarna vara med och leka missade träningen idag pga trasig racebuss:näsblod

@Wagge: Ingen som är planerad

@Giri: Har du en hoj med trafikförsäkring som gäller på bana är du välkommen

Ett av tre, hm räcker nog icke-så ingen licensgrupp mao:gråta jag som var sååå sugen

Ett av tre, hm räcker nog icke-så ingen licensgrupp mao:gråta jag som var sååå sugen

Alltså, jag råkar ju har en R6 -06 till salu!! :) Den har mönstrade däck och är påställningsbar å har lysen å grejer samt en originell lack!!! :tungan Köp den så kan du va med ikväll!! :D

Tack ännu en gång för bra arragemang... de kommer bli en vana... ;)

Är nybliven linköpingsbo och tänkte höra om det finns någonsom hyr ut hojar man får köra på bana med.
Är grymt mc-abstinent och det skulle vara väldigt roligt att köra bana. Dock så står min hoj i ett garage 100mil från Linköping...

Är nybliven linköpingsbo och tänkte höra om det finns någonsom hyr ut hojar man får köra på bana med.
Är grymt mc-abstinent och det skulle vara väldigt roligt att köra bana. Dock så står min hoj i ett garage 100mil från Linköping...

jag har en gsxr 1000 k5 som bara står...
men dock blir nog inte hyran så billig då ingen vagnskada gäller vid bankörning.

Skicka PM om det är intressant!

Körde snabba klassen i torsdags och det var kul!!!, startade sist och hade rygg på 2 sporthojar, rätt lagom att de drog iväg på rakorna och jag körde ifatt i kurvorna, hinner ju inte med med 45 hk he he:), mera kurvor åt folket:yoparty .

Tyvärr var ju klantig nog att köra på den där förbannade gula linjen och blev svartflaggad, klantigt men fick åka igen senare:)
mvh Robban

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!