LMS RR-träningar 2013

Jag har highsidat i den kurvan... Och jädrar vad jag flög! :D

Klart man inte ska bygga om den!!! Fyll upp med leca och kanske flytta räcket lite... :tummenupp

Som toppfart skriver ovan har vi fattat ett beslut om att ställa in tisdagsträningen den 2/4 på grund av rådande situation på väderfronten. Det är höga snövallar kvar efter bankanterna samt i avåkningszonerna och sandfållorna är inte tinade. Vi kör igång så fort vi upplever att det är säkert att köra. Håll koll här och på www.lmsroadracing.se

/RR-styrelsen via Daniel.

Ja det är ju mindre snö på vägarna än på banan så kör på :P

banan är tom för snö, det är lite puder runt bara... det har ju inte kommit nån mer snö sen licenskursen så banan är jättefin att köra på, det är vid sidan om där man inte ska va som det är snö!

Det kom ca en decimeter dagarna efter licenskursen Håkan, kom inte ens varvet runt med bilen innan de plogat.

Tyvärr är träningen den 9/4 inställd finns fortfarande snö kvar o avåknigssonerna är fortfarande frusna
Se hemsidan för mer info

Tyvärr är vi tvugna att även ställa in träningen 16/4 pga tjäle i lecahavet.
Håll koll på hemsidan för senaste info.

/Stefan

Hur ser det ut för morgondagen, går det att köra?

Magnus

Jamen för h-vete, bor ni på nordpolen? Nu måste det väl gå att köra? I sydsverige är det farbart, OJ vad mjuka lecahögarna var på Torpet i helgen, många kollade statusen och fann dem adekvat mjuka. Tror jag...:)

Vi kör imorgon Magnus!

Mozz, jag tror att vi har en smärre konstruktionsmiss i vårt lecahav. Dvs ingen dränering under vilket gör att det blir som en bottenfrusen sjö "armerad" och täckt med leca som trots allt är ett isolationsmaterial vilket gör att det tinar långsammare. Men imorgon då kör vi igen! Go!!!

Tackar för en väl anordnad träningskväll från en förstagångs åkare! :crash

Back