LMS RR-Träningar 2012

Jag tänkte börja komma på träningarna i sommar, har dock inte fått tag i någon racebuss ännu så nu på tisdag blir det nog inget (dessutom har dom ju lovat kyyyyyla)

Idag blev dock statusen på hojen "körklar", däckbyte får dock vänta. Det får bli slitna slicks i början av säsongen, man har ju inte kört hoj på 2 säsonger så då kan det vara bra att ha nått att skylla på :gnissla

Last edited:
Min plan är att komma, allt står framplockat i garaget, men visst blir man tveksam när man tittar ut genom köksfönstret och ser nysnön på gräsmattorna :(

Andreas, har du nån deadline när du ställer in träningen om det är risk med för klen uppslutning?

Sol och plusgrader, vad mer kan man begära?

Välkommen på årets första RR-träning på Sviestad!

// Andreas

Andreas! Jag kommer som funkis, kommer så fort jag kan ska försöka lätta kl 16 från finspång.

Sådär, årets första träning är avslutad. Grymt kul och som vanligt massor med trevligt folk i depån.

Dessvärre blev jag först att simma i sandfållan på Sviestad 2012 också :gnissla Helt plötsligt försvann allt, trots att jag körde grymt mjukt på ett av utvarven. Men, nått ska man väl vara först med :D

Jaha gott folk hur va första körningen på sviesta?? Höll sig alla på hjulen!!? Vilket vi får hoppas..

Sådär, årets första träning är avslutad. Grymt kul och som vanligt massor med trevligt folk i depån.

Dessvärre blev jag först att simma i sandfållan på Sviestad 2012 också :gnissla Helt plötsligt försvann allt, trots att jag körde grymt mjukt på ett av utvarven. Men, nått ska man väl vara först med :D

Som man skulle sagt på Rallyspråket: Nu blir det Rulltårta. Hoppas det gick bra ändå.

Strålande sol, plusgrader fram till 20.00, tvåtaktsrök, startträning och öppen depå!

Vart höll ni hus?

Hoztic såg jag iof..

Tack alla för hjälpen!

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1333482918.671079.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1333482918.671079.jpg
    76.9 KB · Visningar: 109
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...