LMS RR-Träningar 2011

Hjälpisar 26/7

Hej jag ska hålla i träningen 26/7 och behöver minst två hjältar som kan fixa så det blir någon träning. Mvh. Kjell

Hej jag ska hålla i träningen 26/7 och behöver minst två hjältar som kan fixa så det blir någon träning. Mvh. Kjell

Ja, det måste fan till att det blir träningar nu. Mina första 3 (EVER) som funkar och allt är på plats. Vill inte missa massa pga sånt :(

Tror tom jag fått laptimern att funka (den lyser och tickar sekunder iaf). :)

Krävs utbildade funkisar, eller duger det med nån som är villig att hålla ett öga och vifta med en flagga?

Och vad är i så fall "belöningen"? Fick lite napp på en allmän förfrågan och det kan väl va värt att försöka styra upp nu när det brister i funkistillgången?!

Ska försöka komma ner i morgon, om vädret är ok...

1:a träningen för året iså fall, men nya Hondan ska ju hitta runt på minuten blankt...undrar bara om det även gäller med mig på??

Edit:: Ser ut att bli regn och har inga regndäck.. Står över idag.

Last edited:
Ska försöka komma ner i morgon, om vädret är ok...

1:a träningen för året iså fall, men nya Hondan ska ju hitta runt på minuten blankt...undrar bara om det även gäller med mig på??

Sweet, vinka :hej

Du kan få peta på min (din) hoj och förklara hur den funkar :D

Krävs utbildade funkisar, eller duger det med nån som är villig att hålla ett öga och vifta med en flagga?

Och vad är i så fall "belöningen"? Fick lite napp på en allmän förfrågan och det kan väl va värt att försöka styra upp nu när det brister i funkistillgången?!

Man behöver inte ha funktionärsutbildning för att få hjälpa till, alla över 16 år (lite osäker på åldern) är välkomna utan målsman.

Om man hjälper till en träning får man käk, bra åskådarplats och antingen en biobiljett eller en trafikövningsbiljett. Dessutom blir ju alla roadracers väldigt glada och rätt inställsamma..

Jag (Andreas Gising) är träingsansvarig idag, och vi behöver som känt 2st funkisar för att det ska bli köra av.
Ragga upp nån som vill hjälpa dig att få köra!

Ses ikväll!

Jag kommer som funkis ikväll....
Hund ringde... tjatade lite...
Smiter lite tidigare från jobbet o kommer till kl 16:30...

Hade fruktansvärt kul på min första träning..:)

Tack för en bra träning! Tajmingen med vädret kunde du inte gjort bättre Andreas!

Jag är på jakt efter en öhlinsfjäder, till gamla dämparn innan TTX

Den borde heta 1093-31 / 10 eller något likande, den jag har nu heter 1093-31/95 och jag skulle vilja prova med en lite hårdare fjäder!

Någon som har en liggandes?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...