LMS RR-Träningar 2011

oj, jävlar de var det värsta! Skönt nu sliper jag fundera på det!

Hur många deltagare var vi idag? Jag föreslår i vilket fall att vi kör tre grupper i även när vi endast är så många som idag!

Jag vill gärna ha lite längre än 20 min vila mellan passen och även att jag mest bara körde 58or idag så var det väldigt sällan något varv var fritt.

ut o jogga lite ? :krama (note to self, skaffa bättre kondis)

Närå men visst, 2 grupper blir lite tight men mkt körtid... på 3 timmar tror jag att jag föredrar körtid kontra nåt annat

Last edited:
Nja jag spanade nog mest efter fjädringsinställningar men eftersom jag var för slö för att skruva och tänka så blev det bara skit av alltihopa.

Bra flaggat hur som helst! Tack!

Så snabb är du inte så du hinner se dig själv bakifrån ett varv tidigare:tungan

Tack tack, fast den behövde bara användas 1 gång så jag blev inte trött i armen:)

Någon som vet reglementet säger om att skjutsa på träning? Kanske måste även passageraren ha licens?

Ja det var något sånt kryphål i reglementet jag tänkte på!

Jag tycker faktiskt det skulle va en rolig tävlingsren, RR med skjuts! :tummenupp

Regler för träning sätts av arrangerande klubb. Ganska fritt alltså, så det är upp till RR sektionen/ träningsansvarig att sätta regeln :)

Regler för träning sätts av arrangerande klubb. Ganska fritt alltså, så det är upp till RR sektionen/ träningsansvarig att sätta regeln :)

Om vår klubb går med på det så byter jag klubb direkt!

Johan, du är dock välkommen på en träning så vi kan åka med igen! Åka sidvagn är kul! :)

Om vår klubb går med på det så byter jag klubb direkt!

Varför?

Är väl knappast mycket värre än att vi godkänner gathojar, eller sidovagnar.

Hur som helst så tycker jag att de skulle va en häftig klass att ha på KM i höst...

Kan man få tillgång till och se loggarna för ljudmätningen på tisdag? Vill veta hur mycket jag bullrar inför 46-års racet.

Varför?

Är väl knappast mycket värre än att vi godkänner gathojar, eller sidovagnar.

Hur som helst så tycker jag att de skulle va en häftig klass att ha på KM i höst...

Coolt
kör mixat med sidvagn, kul å se om en sbk med en på bönpallen kan hänga med stödhjulingar.
Sen kör vi moturs åxå!

Whohooo! Årets första tisdagsträning avklarad. Soligt, varmt och mycket trevligt. Teddy på finbesök var icing on the cake.
Det måste göras om :yoparty

Back