LMS RR-Träningar 2011

Jag ska göra en Ecce:

Äta korv, dricka kaffe och ljuga om mina 55or jag körde "på den gamla goda tiden då bensin luktade bensin och däck var riktigt klistriga"

:gnissla

Jag ska göra en Ecce:

Äta korv, dricka kaffe och ljuga om mina 55or jag körde "på den gamla goda tiden då bensin luktade bensin och däck var riktigt klistriga"

:gnissla

Jag tycker du ska ta i mer än så. Tänk på att banan var kortare på den tiden.

Nope, men Munken trodde kanske att du menade den gamla bansträckningen.

12 april säger ni, det borde man nog hinna bli klar till, kanske... :)

Aha, jag förstår.

Jag har aldrig kört annat än en KTM660 på gamla banan snabbt..

Och självklart kör jag inte heller 55or på nya sträckningen, men lite finslipning ingår i "Ecce style"

Aha, jag förstår.

Jag har aldrig kört annat än en KTM660 på gamla banan snabbt..

Och självklart kör jag inte heller 55or på nya sträckningen, men lite finslipning ingår i "Ecce style"

Tänkte att det var många år sedan bensinen luktade bensin. Nu är ju allt så grönt.

Men i år tar vi o klipper till med några 55 tider tycker jag. Ny asfalt och allt.

Jag börjar bli jävligt pepp! Både jag och fröken R1 aqua edition är redo för stordåd!

ja målet i år är att hålla mig på hjulen längre än andra passet! Men för säkerhets skull så har jag två kåpset lackade!

Fett. Först en krash på andra passet. Stressmeck för att få ihop och sen en krash till i kvällssolen in i nya partiet.

Edit: Inte i Kjell´s corner, utan i ingången.

/ Saida

Nära.. eeh öh, nu? Jag åkte förbi Svejjstah igår, såg säkert 10 meter och allt annat var vitt. Blev inte helt träningssugen faktiskt.

Fett. Först en krash på andra passet. Stressmeck för att få ihop och sen en krash till i kvällssolen in i nya partiet.

Edit: Inte i Kjell´s corner, utan i ingången.

/ Saida

Tack Jenza!! En kurva som bär mitt namn jag är stolt, det är nog bäst att Ozzomannen lånar mitt fulset dom första passen. Törs man betta 50 spänn att en grön #3 står på starten första VM i KM:). Harbra därute Kjell

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT