LMS RR-Träningar 2010

Ja det är ju inte världens roligaste väg nere dit. Känns som att man kört den några gånger... blä.

Jag tog precis beslutet att stanna hemma pga regn ikväll, trist att åka 40 mil för å hamna i nå halvdant väder ikväll, som kanske inte är blött nog för regndäck å inte torrt nog för slicks, så det blir antagligen kanonväder ikväll :huvet

Duggregn här just nu och ganska mycket pölar på asfalten.

Då jag lyckats sälja min aprilia är jag intresserad av något nytt.

En 600cc av något slag i pris runt 40-50k. Helst regbar. Den behöver inte vara färdig-banpreppad.

PMa gärna om ni vet några lämpliga objekt nu eller som ni kanske vet kommer dyka upp framöver. :tummenupp

( jag letar för fullt på blocket och SH )

Asså, det känns väl som att det kommer regna ikväll va!? Orkar iiiiinte åka fram o tebax i onödan. Surpuppa idag!

Var nere i linköping idag för att pyssla lite med hojen och eventuellt träna. När jag stack ut huvudet ur garaget 15.50 var det nästan torrt på asfalten och inget regn, så jag krokade på släpet och började rulla ut hojen... Miiiistaaaaaaaaake! Då började det jäveluramig regna igen. Då tröttnade jag och ställde in den och åkte hem istället. Någon i trakten som kan ge liverapport på vädret och banans beskaffenhet?

Imorron ser det ut att vara extremt fördelaktiga förhållanden för motorcykelkörning. Fast på hemsidan finns ingen ansvarig uppsatt. När kan man sluta hoppas? Jag ska köra 0,082 fortare än senast tänkte jag.

Det vore ju himla synd om vi skulle missa ett så fint träningstilfälle.

Dessutom hade jag tänkt att köra 59 för första gången :död

Christer, du har väl gått kurserna? :krama

Fick precis ett samtal från en lycklig 17-åring som körde sin första träning i dag. Får man bonus från LMS eller Svemo om man lockar in folk i RR-träsket? :tungan

Det vore ju himla synd om vi skulle missa ett så fint träningstilfälle.

Dessutom hade jag tänkt att köra 59 för första gången :död

Christer, du har väl gått kurserna? :krama

Du kan ta träningen tycker jag här ska inte köras några 59or. :brinnerup
(för övrigt gör första troliga 59an skit ont, precis som alla troliga 59or iofs)

Fick precis ett samtal från en lycklig 17-åring som körde sin första träning i dag. Får man bonus från LMS eller Svemo om man lockar in folk i RR-träsket? :tungan

Japp, såfort du visar dig på en träning på LMS ska du få din belöning! :tungan

Back