LMS Rookierace 29-30 Augusti

Alltså nu är betalinfon uppdaterat igår, men jag står fortfarande inte med som betalande.

Fixa! =)

Jag kan maila ett betalkvitto till ngn om det är strul! Vart maila, vem??

//Niklas

Alltså nu är betalinfon uppdaterat igår, men jag står fortfarande inte med som betalande.

Fixa! =)

Jag kan maila ett betalkvitto till ngn om det är strul! Vart maila, vem??

//Niklas

Jag vet inte varför du inte står som betald men ta med kvittot till Race Office så slipper du förseningsavgift. Det ordnar sig. :)

Så lät det minsann inte när jag föreslog samma sak ett par sidor tidigare... :(

Det är din elaka bild i avataren som gör det. Lägg in en på en knubbig kille som knappt lägger ner hojen i en kurva så är saken biff.

Jag har flera bilder på mig själv du kan låna :näsblod

/ Jens

Jag som trodde priset som det viskades om var att vi skulle få se Eskil i hotpants som Gridgirl till Maria, men det här är ju faktiskt bättre!

Eskil i hotpants är ett tröstpris till mig som kommer få det svårt att plocka hem de fina priserna.

:tuttar :whip

Kul att det verkar uppskattat. Men det vekar vara fler som vill se mig i hotpants än som vill att vi ska dela ut bromspumpar. Kanske ska strunta i bromspumparna och köra lättklätt i stället :D Det e ju klart billigare i alla fall.

Sen är tanken så här.
Skulle det vara samma vinnare båda dagarna i någon klass, så går bromspumpen till tvåan den andra dagen och bromsbeläggen till trean i stället.

Det finns ju inga direkta regler för hur det här ska gå till. Men vi gör det så bra som möjligt och det e ju kul om så många som möjligt kan vinna priser.

/Eskil

Så lät det minsann inte när jag föreslog samma sak ett par sidor tidigare... :(
Du skriver så mycket skit att jag bara läser hälften. Lär av mig, var sparsam med inläggen och skriv bara då du absolut måste :rolleyes: :D
Så du får nån att rejsa med då eller? :tummenupp
Ska påminna dig om det när jag kommer före dig i mål ;)

Jag tror att 125-400 (och 690-nånting för att Håkan ska få vara med) lider mer av att ha R600 i sin klass än vad R1000 gör. De snabbaste i vår klass kommer ändå att varva folk så ett par extra från R600 borde inte vara några problem.

Kommer Greven vara där?
Saknar tankfoam.
Eller har någon lite övers till försäljning? PMa gärna i så fall.

Greven kommer inte vara där!

Ryggskott + en höggravid fru som väntar nedsläpp när som helst :)

//Marcus

Saknar tankfoam.
Eller har någon lite övers till försäljning? PMa gärna i så fall.

PMa Campar, tror att han har foam-block att sälja.

//Marcus

Last edited:
Har du laddat upp en kyl full med Röd Tjur nu till helgen? Och lastat bussen full med däck till mig och Linda?

/ Jens

Klart att kylen är laddad!

Däcken hämtas hos Petter senare i em. ( Tur att ni inte kör 600, då hade jag nog råkat glömma däcken :rolleyes:) Då det inte blir någon b-final slipper jag ju bli varvad av Linda i år :banana.

/M

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...