LMS Rookierace 29-30 Augusti

Å Vem är du igen??
(Fattar inte att jag var först med den kommentaren:D)

Nordgren kanske har en 250 jag kan hyra:yoparty

Men nu när min (bästa och trevligaste) sponsor ställer upp med en Honda 1981cc al'a 237bhk.. MÅSTE jag ju köra R1000 också:banana
//
B

Ha ha ha...
Jag är gubben i lådan som dyker upp på race med jämna mellanrum så som 750B -90 -91, SP250 -06, R1000 -07, å så nu R1000 -09.
Håller mig oftast längst bak i kön så man hinner vinka till brudarna. :hej

Vem är du själv?
Åker inte du i tändkuleklassen?

Jag hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga för annars kan de glömma att jag hjälper dem nästa år.

Eftersom jag känner mig rätt förnuftig fattar jag det kloka beslutet att åka till Våler för att köra Pro Superbike med STCC den helgen. Jag beklagar dock krocken och önskar verkligen att jag hade kunnat vara med er på rookiehelgen i Linköping.

Eskil kan förresten inte låna ut sin hoj för han ska också till Våler och tävla.

Last edited:
Eftersom jag känner mig rätt förnuftig fattar jag det kloka beslutet att åka till Våler för att köra Pro Superbike med STCC den helgen. Jag beklagar dock krocken och önskar verkligen att jag hade kunnat vara med er på rookiehelgen i Linköping. Eskil kan förresten inte låna ut sin hoj för han ska också till Våler och tävla.
Jag vet att Pro Superbike är samma helg och självklart ska ni åka dit och tävla. Min uppmaning var till dem som inte har något race den helgen :)

Eskil kan förresten inte låna ut sin hoj för han ska också till Våler och tävla.

Så jäkla tråkigt :gnissla nu när jag hade en möjlighet att visa upp hur det ska gå till så gled den ur näven...ajja :rofl

ps föresten så jobbar jag den helgen så det kan bli svårt endå ds :)

Är det väder imorgon ska din trams(:))ponder köra 59or runt sviestad.

/ Jens

ja det är ju lustigt, hade den suttit på min hoj hade den ju gjort det för länge sedan :tungan

björn

Last edited:
Eftersom jag känner mig rätt förnuftig fattar jag det kloka beslutet att åka till Våler för att köra Pro Superbike med STCC den helgen. Jag beklagar dock krocken och önskar verkligen att jag hade kunnat vara med er på rookiehelgen i Linköping.

Nej, jag ska inte till våler och tävla.

Såvida ingen vill lägga 20.000kr i knät på mig som jag kan köra för.

Så jäkla tråkigt :gnissla nu när jag hade en möjlighet att visa upp hur det ska gå till så gled den ur näven...ajja :rofl

ps föresten så jobbar jag den helgen så det kan bli svårt endå ds :)

ja det är ju lustigt, hade den suttit på min hoj hade den ju gjort det för länge sedan :tungan

björn

Jag hörde något om golfklubbor, jag trodde SH-kontot stänges per automatik så fort man betala en greenfee på en svensk golfklubb. :arsele

/ En som redan kör fortare än du någonsin gjort...

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...