LMS Rookierace 28-29:e Augusti!

Jag kan ta med skitmest med lastpallar. Fast det verkar otroooligt opraktiskt.

Fifan så blött det kommer bli. Lovely!

Hallo hallo.

Blir det nagon tvataktsdepa i ar da? Kanske nagon snall depachef kan styra upp det at oss, garna brevid Sandstrom sa han inte forsover sig. :D

Vi ar ju inte sa manga i ar varav halften kommer sta i samma talt. :näsblod

(satan vad svart det var att skriva pa en cnc-maskin)

Den va oss som är först ner få r väl ockupera en bra och stor plats i depån. Så kan vi bli uttittade som om vi hade spetälska.

Jag aker upp nu pa torsdag eftermiddag. Har ett 6x3 meter depatalt, dar kan de som vill husera!

Sjukt blott ska vi ha det! Och sjukt kul :tummenupp

Är de nån som har plats för en hoj till i sitt depåtält denna regniga helg? :confused:

Japp! Finns pa plats fran torsdag kvall!

Last edited:
Jag aker upp nu pa torsdag eftermiddag. Har ett 6x3 meter depatalt, dar kan de som vill husera!

Sjukt blott ska vi ha det! Och sjukt kul :tummenupp

Japp! Finns pa plats fran torsdag kvall!

Ok, det vore ju najs om man kunde snika till sig en plats :)
Jag åker upp fre eftermiddag nån gång.

Åkte hemifrån vid 06:15 i god tid för att hinna till första passet 09:50. Jag kom typ 4 mil på INGEN tid, sen har jag tagit mig en mil på två timmar ungefär. Går jävligt bra nu.

Jag missar nog första passet börjar det luta åt. Eventuellt. =)

Jag har även glömt gummistropparna till tältet, crap och helvete!

Skitsur-Sege som han numera heter! Han ser ut som ett russin i ansiktet varje gång han ser mig, vad kan lilla snälla jag ha gjort honhom tro? :tungan

Bra träning idag, inte en vurpa på hela dagen! Honda 100 är kul att se, de vill bara köra mer hela tiden och ligger på fullt i alla svängar! :)

Ingen Sege på första kvalet? The Black Meatball var lite roligt... :)

Back