Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Nu har helgen kommit med i yr.no's långtidsprognos, det ser ut att bli en regnig helg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De vet knappt vad det ska bli för väder i morgonNu har helgen kommit med i yr.no's långtidsprognos, det ser ut att bli en regnig helg![]()
Hade tänkt köra denna R1000 tävling!! Men då jag inte har varit o kört hos er iår o inte vet vilken ljudkrav som gäller eller hur det mäts. Så tar jag det säkra före det osäkra. O väljer att strunta i att köra tävlingen hos er. Tyvärr!! Har inte råd eller lust att kasta ut en massa pengar på några få körtillfällen. Hoppas att eran tävling blir lyckad. Tyvärr så kommer inte den snabbaste föraren att vinna!! Utan den Tystaste.
Nja, dom har väl haft nån miss nu på sistone, å dom brukar vara väldigt negativa ju längre fram i tiden dom gissar.De vet knappt vad det ska bli för väder i morgon![]()
Kan inte den snabbaste föraren anpassa sin cykel efter reglementet då?
Tyvärr så kommer inte den snabbaste föraren att vinna!! Utan den Tystaste.
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias![]()
Det är väl snarare så att det skulle vara skandal om du inte var före mig i mål Sleven?
Mitt mål är att för första gången spöa Teddy Okada.![]()
You have a point....
Ska du köra KM:e? Apropå vara före en Yamaha.![]()
Äsch, det är inte så jobbigt, jag har en hel bok full med ursäkterJag hoppas att alla ni som skall vara med får det kul.
Själv skall jag hjälpa er att ha kul genom att stå iförd orange väst brevid banan. Pallar inte med att bli varvad sextioelva gånger två dagar i rad...![]()
Hur har ni informerat förarna om tävlingen? "Bara" via SH?Vi undra också var alla förare ärDet är bara R600 som har ett startfält motsvarnde tidigare år.
Nåväl, jag ska inte måla fan på väggen, det är ju en vecka kvar. Det kommer givetvis bli ett djävligt kul å bra race![]()
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias![]()
Glöm att den fjanten vågar anmäla sig.
Kom igen nu Mattias, du kör ju cirklar runt mig med trampcykel på Sviestad!Korrekt.
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |