LMS Roadracing SM 29-30:e Maj

Ja, så kanske det var. Hade svårt att se hans siffror.

Du var faktiskt en av dem som kom med "tjutande" bakdäck lite då :)

Men om man som förare inte upplever det som något problem så är det ju inget att fundera på.
EDIT: Det var väl ganska ojämnt i vänsterkant i inbromsningen och det kan ju göra att det verkade som ett större problem än det var från åskadarplats.

@Jens: Jag skiter förresten i vilket, ni är ju båda snabbare än mig på era classic-hojar :mad:

Jag ska göra en KOL-14-datering av hojen till nästa gång vi träffas, så får vi se hur gammal den egentligen är. :gnissla

/ Jens

Torkel bråkade med den absolut minsta killen i klassen, Alex Persson, körde Honda 100 förra året. Linus Harrysson en annan liten kille i klassen, gjorde också ett kanonrace! :)

Njae, inte Staffan tror jag, han är några är äldre än mig t.o.m men den lilla mikroben som körde om mig till slut hade väl 27 tror jag?

Koolt:yoparty, hel uppslag:tummenupp

fick precis besked från stockholm att Joakim Berglund som blev 9:a i lördagens och 7:a i söndagens sst 600 race hade en fraktur i fotleden sen fredags träningen.. kryckor ett tag så kommer vi tillbaks till karlskoga =)

fick precis besked från stockholm att Joakim Berglund som blev 9:a i lördagens och 7:a i söndagens sst 600 race hade en fraktur i fotleden sen fredags träningen.. kryckor ett tag så kommer vi tillbaks till karlskoga =)

Ja, vad ska man säga... Lite is på och en större stövel så är livet fine :D

Det syns att han älskar att åka hoj!

Vi ses på Karlskoga..

/ Jens

Hård kille den där Jocke :Bugar. Men så hade han riktiga grejer på hojen också ;).

Watz snabbare på en 600 än en 250...?

:va

Det är väl inte så konstigt. Banan var nyombyggd till 2007 och något var fel i framgaffeln sedan en krasch i Karlskoga.

Skulle han åkt kontinuerligt med 250:n på LMS så skulle han förstås förbättrat tiden sedan dess men frågan är om vi någonsin får reda på hur fort han egentligen kan åka med en 250...

Torkel bråkade med den absolut minsta killen i klassen, Alex Persson, körde Honda 100 förra året. Linus Harrysson en annan liten kille i klassen, gjorde också ett kanonrace! :)

Jo, det är inga gamla killar som kör betydligt fortare än vi vågade hoppas på när vi i vintras bytte Honda 100cc mot 125R. Alex är bara 12 år och hans hoj har vi fått vikta upp med tio(!) kilo bly+överfull tank för att precis klara 136 kilo. Linus är 13 år och har ju hunnit växa lite mer så han behöver inte förädla sin hoj med bly, men gissa om jag höll på att sätta depåtavlan i halsen när han varvade som trea de första varven! (Han var till och med tvåa ett tag!):yoparty

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti