LMS licenskurs

Så det ska köras på lördag. Kanske skulle titta förbi och glassa med min licens då. :D

Vi ska hålla på i sex timmar så lite fri åkning måste det bli tid till på slutet eller?

Nyteknik skrev:
Ja, för inte kommer du kunna glassa med dina resultat! :D

Jag trodde man skulle tävla för att få chansen att visa resultat :rolleyes:
Fortfarande inte fått svar, kommer du med till a-torp?

Anneli skrev:
...för övrigt kommer jag nog stoppa in LillGixxer i hästtransporten o släpa honom till kursen.. de e nån liten fågel (som inte kan flyga) här på forumet som har fått mig att tro att det skulle vara kallt att köra dit... (fryser pingviner verkligen? :tungan )

Hallå där! Förvridet personangrepp! :4skrika

oFFkeFF skrev:
Jag trodde man skulle tävla för att få chansen att visa resultat :rolleyes:
Fortfarande inte fått svar, kommer du med till a-torp?

Skojar ju bara. Tror och hoppas att det blir jämnt och kul mellan mig och Goodstuff. Om vi nu möts någon gång. Just nu verkar problemet vara race-tillfällen. Jag åker inte till Anderstorp. Tänker istället åka ner till Svestad på tisdagarna till att börja med. Sedan någon lämplig tävling i sommar. Men vi ska ju ha barn i mitten av juni, så ej alltför nära inpå det. Vilken tävling skulle det kunna bli?

#11 skrev:
Okej då, när kommer du till Adrenalinköping? Skulle vara kul om vi han ta en öl ihop på kvällen :öl

Vad görs på fredagskväll da,:hej en fika kanske?

Marie ska ju ta licens så vi sover kvar. Själv ska jag försöka vara nyttig och hålla i någon flagga eller så på lördagen. :yoparty

Nyteknik skrev:
Skojar ju bara. Tror och hoppas att det blir jämnt och kul mellan mig och Goodstuff. Om vi nu möts någon gång. Just nu verkar problemet vara race-tillfällen. Jag åker inte till Anderstorp. Tänker istället åka ner till Svestad på tisdagarna till att börja med. Sedan någon lämplig tävling i sommar. Men vi ska ju ha barn i mitten av juni, så ej alltför nära inpå det. Vilken tävling skulle det kunna bli?

Ojojoj, detta luktar "banga ur" lång väg...... :rolleyes:

Åk nu Sviestad i alla fall, det är ju i Maj...

Chris Ash skrev:
Ojojoj, detta luktar "banga ur" lång väg...... :rolleyes:

Åk nu Sviestad i alla fall, det är ju i Maj...

Nejdå - jag var ju helt inställd på Knutstorp i maj. Och nog ges väl flera racetillfällen från mitten av juli -->? Någon har säkert gjort en prydlig lista här på forumet. Någon som vet var?

Mad Moose skrev:
Vad görs på fredagskväll da,:hej en fika kanske?

Marie ska ju ta licens så vi sover kvar. Själv ska jag försöka vara nyttig och hålla i någon flagga eller så på lördagen. :yoparty

Fika blir det självklart, var när o hur kan vi ju bestämma i kväll.
Kanske är fler från kursen som vill hänga med o kolla in stan en Fredag kväll :D

Ska försöka att hinna med lite R1mekande också för att kolla var missljudet kommer i från.

/ Ola

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back