LMS KM Due!

Härligt med så många startade i 600! 15 anmälda och jag hoppas att det finfina väderprognosen får Annelie och Rolandsson att köra upp från Göteborg!

Ses imorgon!

Sådär, anmäld, lastad buss och krullade nerver. Då får bussen för sig att låta lite mysko, ryka konstigt och vara mer eller mindre död under 3,5-4k varv :huvet :gnissla :4skrika Så förhoppningsvis kommer jag ikväll...

Last edited:
Last edited:
Trevligt! Hur får man använda dom? :)

LMS är bäst. Barnsligt roligt idag.

Använd de fritt, dock om ni vill använda de till professionellt bruk säg gärna till. Jag fotar än så länge för nöjes skull!

Det gäller er alla. PM:a om ni vill ha de i RAW-format. Då kan man förbättra de betydligt fototekniskt.

Här är ett exempel på en bild jag tyckte blev rätt bra.

Bifogat

• 88.jpg
    88.jpg
    235.7 KB · Visningar: 91
Last edited:
Använd de fritt, dock om ni vill använda de till professionellt bruk säg gärna till. Jag fotar än så länge för nöjes skull!

Det gäller er alla. PM:a om ni vill ha de i RAW-format. Då kan man förbättra de betydligt fototekniskt.

Sjysst, jag länkade till den bilden på ett annat forum. Skulle gärna ha den i högre upplösning för eget bruk. SKickar PM. :)

Snyggt!

Synd att det inte blev några fler på redbullhojen. Jag snodde den jag hittade till fejan! :tummenupp

Mer bilder???

Tyckte mej se nåra med kameror runt banan. Kommer dom att läggas upp???

Back