LMS KM den 11:e September

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Dags för ett LMS klubbmästerskap:tummenupp Klasser blir 125-400cc, 600cc, 1000cc samt 125 junior.
- Vi kör från 16:00 - 20:00
- 125-400, 600 och 1000 får 20 minuters kval, 125 Jnr 15 minuter
- 125-400, 600 och 1000 12 varvs race, 125 Jnr 6 varv
- 125-400, 600 och 1000 300 kr anmälningsavgift, 125 Jnr 100 kr.

KM:et kommer enbart vara för LMS medlemmar, anmälan finns öppen på vår hemsida under Roadracingsektionen, och ni, försök få med en polare eller familjemedlem som kan hjälpa till som funkis så slipper vi flagga för varandra.

Satan i gatan, det kommer bli skoj :yoparty

Christer, LMS RR sektion

Antar det, hela SP körde ihop med den klassen på B-rejset. Ingen körde en 4t twin den gången dock.

Någon får rätta mig om mitt antagande är fel.

Du har ju du två hojar att köra med i den klassen... Är någon av hojarna eller du körklara till 11/9

du ska ta se till att vinna det där nu när jag inte kan vara med :tummenupp

björn

Det är trist att du inte kan vara med Björn så som du har lobbat för att få till ett KM (och det lyckades du ju med :tummenupp), men du, kan du inte spika ihop det där fegbenet, proppa i dej några trallala piller, se till att få ordning på hojen... det ärt ju bara 12 varv:rolleyes:

/Christer

Det är trist att du inte kan vara med Björn så som du har lobbat för att få till ett KM (och det lyckades du ju med :tummenupp), men du, kan du inte spika ihop det där fegbenet, proppa i dej några trallala piller, se till att få ordning på hojen... det ärt ju bara 12 varv:rolleyes:

/Christer
Precis, ett litet futtigt nyckelbensbrott hindrade inte den här klenisen från att komma trea i EM på Anderstorp... :näsblod

/Torkel a.k.a Iron man (inte ironing man, capisce?)

Bifogat

• P1060173.JPG
    P1060173.JPG
    87.5 KB · Visningar: 133

/Christer

jag håller på att beställa delar för fullt. Skinställ i götet hjälm någonstans i närheten av skara, kåpor från Greven, titan bitar från beviks tyvärr kommer det fattas lite saker typ, däck och ja...en hel kropp :huvet

björn

jag håller på att beställa delar för fullt. Skinställ i götet hjälm någonstans i närheten av skara, kåpor från Greven, titan bitar från beviks tyvärr kommer det fattas lite saker typ, däck och ja...en hel kropp :huvet

björn

Köper du skinnställ oprovat?

Sorry lite off topic, men kanske kan va av intresse.

Finns platser kvar på Sviesta 30/8 om nån vill tjuvträna inför racet:) .

Tre grupper a 20 min rullande.
Max 20 st i varje grupp.
* Licensgrupp
* Snabb/Medel Gatgrupp
* Lugn/Medel Gatgrupp
650:-
Förarmöte 08:30
Kör från 09:00-16:00

Skrik till om ni är sugna på att köra.
Mvh Martin.

12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka