LMS B-race 28-29:e Juni

Jag kommer att komma upp typ kl 4 - 5 på fredag morgon. Kommer man inte in då? Min teamkamrat har då redan kommit och tagit plats.

Klart du kommer in då, men det kan ju bli svårare att parkera din bil i depån, det lär ju vara trångt.

Pratade precis med Håkan och det verkar som att vid ca 18.00 på torsdagen kommer man släppa in ekipage, före dess så ska det dras el på området. Det är lite problematiskt att kabla ut ett vettigt elnät om det står bilar och tält över allt.

/Nitrous

Jag kommer att komma upp typ kl 4 - 5 på fredag morgon. Kommer man inte in då? Min teamkamrat har då redan kommit och tagit plats.

Inte in i depån, så camping på grusparkeringen tills dess att folk kommer dit och släpper in dig.

det är för DIN säkerhet och planering av depåområdet

och alla ni som kommer, måste inte bilen stå i depån, ställ den gärna på grusparkeringen, det kommer bli onödigt trångt annars.
Dessutom är det enklare att ta sig till/från området om man har bilen utanför depån

//håkan

Last edited:
mailade transpondernummer för ett tag sedan men ser inte att det blivit uppdaterat i listan.hur vet jag att det kom fram?

Fittikattan vad kul det ska bli. Teddys hoj ska förfinas ytterligare, min hoj har nya kolvar och nyhonade cylindrar, tält har lånats, jag kommer ha kvalificerad mekhjälp och en helg som gräsänkling sovandes på en madrass i en buss kan inte bli bättre just nu. Meka på kvällarna och köra tvåtaktsrevelj kl 08:00 sharp:D

anmäl dig till räjset så får du köra träningen!

Det var tanken att jag skulle köra det här racet. Men jag har aldrig kört på LMS och båda dom gånger jag skulle kört nu i maj/juni fick jag förhinder. Känns inte bra att börja första tävlingen på en bana jag inte kan.

Plus att det har vart så mycket jobb och allt med bandagar, sköta trädgård och hemmet att jag inte hann med att ta ut in licens, skaffa sådantdära kort till hojen som man måste ha osv....

Men en dag ska jag köra ett race :)

Är typ på plats nu med husvagn. Finns det något bra ställe man kan ställa den på övernatten? :) Det är rätt låst(som väntat) men hörde något om en grusparkering?

Är typ på plats nu med husvagn. Finns det något bra ställe man kan ställa den på övernatten? :) Det är rätt låst(som väntat) men hörde något om en grusparkering?

Grusparkeringen är mellan dom yttre grindarna där du är nu och grinden till själva överfarten av motorbanan.
Du kommer nog inte in till grusparkeringen föränn någon kommer till jobbet imorgon på kansliet.

/Nitrous

Jaha! Det var ju typiskt :) Får hitta något skönt ställa att gömma vagnen på så länge då! Tack för svaret :D

När bör man va ute i morgon för att anmäla sig till träningen?

Fittikattan vad kul det ska bli. Teddys hoj ska förfinas ytterligare, min hoj har nya kolvar och nyhonade cylindrar, tält har lånats, jag kommer ha kvalificerad mekhjälp och en helg som gräsänkling sovandes på en madrass i en buss kan inte bli bättre just nu. Meka på kvällarna och köra tvåtaktsrevelj kl 08:00 sharp:D

Jättekul.... Men stryk ska ni få båda två!! :gelehallon

Det får jag säkert men jag skiter i det. Tjockis.

Var inte så säker på det. ;) Jag är själv bara en glad amatör. Kul att ni dyker upp med era riktiga räsers i alla fall. :)

(Jag är inte tjock utan bara ett resultat av för många milda vintrar :D )

Hallå! Kan man hitta resultaten för dagen någonstans? Vore kul för oss som inte har haft möjlighet att infinna oss live.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT