LMC FEST... äntligen

Majk skrev:
Å få en snygg tröja å ett smaskigt medlemskort :tummenupp

Undrar om alla kommer vara likadana klädda :kocko
Undrar om man skall försöka vara en kvinna för en kväll, dricka cider & bli bjuden på MASSA drinkar för att sedan inte ge något tillbaka. :fyllisar

JAPP så blir det, men jag behöver en parkvinna också, man kan ju inte gå på toa ensam ju! :huvet

duger det inte med mig :gråta

Seventy7 skrev:
Undrar om man skall försöka vara en kvinna för en kväll, dricka cider & bli bjuden på MASSA drinkar för att sedan inte ge något tillbaka. :fyllisar

JAPP så blir det, men jag behöver en parkvinna också, man kan ju inte gå på toa ensam ju! :huvet

Wow! Det där låter inte fel alls. Redan inbetald som jag är så kommer jag naturligtvis den 29/11 --> Bars and Stars.

Dessutom är min Bandit-porr-film klar... inom några dagar kommer den förhoppningsvis ut på webben. Det strular lite med serverplats, min bror har 10mbit på stadsnätet och där går det i 5 k/sec (inget skämt). Om nån har serverplats för ca 100mb gotte-gott över och vill hosta typ i 2-3 månader hör av er.

Dessutom.. Albertsson, du får helt enkelt undanröja ditt hinder, vafan det nu kan vara. Du o Humlan är ju trots allt liksom grundbulten i partajandet.

Fullt fart spar tid - fullt ös medvetslös

//P

Seventy7 skrev:

Jag kan ställa upp som parkvinna, jag har ju erbjudit Albertsson att vara paraplyflicka i depån i sommras men han avböjde :confused:

Snart har 30 st betalat för festen :banana

Jag vill påminna att jag betalar bossen på Bar´s måndagen den 24 nov så de som vill festa se till att pröjsa annars kommer ni att missa något som det länge kommer att talas om :död

nu är det snart bara 15 dagar :hoppa kvar tills festen :D .....nog dags att börja träna lite :fyllisar ....fast när ska man hinna det :confused: ...kör ju hoj för jämnan :kär :blah

har precis varit ner till valle och kikat villka oms har betalat för festen. börjar bli ett gäng nu...... :D så ni som inte betalat dags att ordna det. :fatta! ...annars kommer ni missa årets händelse som det kommer pratas om länge :fakta

kan även tala om att nästa vecka är sista chansen för betalning :mattias

så ner och betala nu så synes vi på festen :fyllisar :yoparty :banana :rock :öl

måste ju tillägga att ni kommer få spendera kvällen i mitt
och andra trevliga hojåkares sällskap

humlan skrev:
har precis varit ner till valle och kikat villka oms har betalat för festen. börjar bli ett gäng nu...... :D så ni som inte betalat dags att ordna det. :fatta! ...annars kommer ni missa årets händelse som det kommer pratas om länge :fakta

kan även tala om att nästa vecka är sista chansen för betalning :mattias

så ner och betala nu så synes vi på festen :fyllisar :yoparty :banana :rock :öl

dags nu !!

inte många dagar kvar att betala på nu...... :fatta! så iväg ni som inte fixat det.....annars kommer ni missa :banana :fyllisar :hoppa ...osså kommer jag vara där såklart :D

humlan skrev:
inte många dagar kvar att betala på nu...... :fatta! så iväg ni som inte fixat det.....annars kommer ni missa :banana :fyllisar :hoppa ...osså kommer jag vara där såklart :D

Kan inte betala in, skall bort & vet inte när jag kommer hem igen. Hoppas få kunna betala vid dörren, eller iaf bli insläppt senare.

Känns dumt att pröjsa in för att sedan inte kunna komma.

Joodå pröjsa in i värsta fall kan jag ta nån öl för din räkning det är juhh inte så fel :tungan :hihi :rofl :D

då var det fredag :) fast det innebär osså att söndag är sista dagen för betalning....så in och betala imorgon ......valle väntar med listan :fakta ......

:banana :fyllisar :fatta!

Back