ljuv smärta

Vem har kännt denna ljuva smärta av bitestikelinflamation

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag borde nog inte, men... Jag har haft bitestikelinflammation. Det kändes ungefär som om det satt en tving på ena kulan, hyfsat hårt åtskruvad.

"Min" doktor passade på att kontrollera prostatakörteln när han ändå höll på. Lovely.

Fakkverk skrev:
OT: Länge har jag undrat vem "muppen som vill gå på blackrace" är.
Kan du vara snäll och förklara!? Min gissning är gååstrajjder - men, han bor väl inte hos er?

Ja snacka om ot.
Nä *han som vi inte får prata om* bor inte här men däremot
http://www.trafikjuristen.se/otroligt/otroligt4.htm han som :FU åt den svenska polisen sittande bakofram.

"Muppen" är en ickedekaltejpadchippadsaab93zatzymupp (bild se profil) som otåligt står och trampar i garaget och som väntar på att blackracen i Mariestad och på Moholmsstrippen ska börja igen (tuvärr får inte hojar vara med :( )

Av säkerhetsskäl får hojarna stå tillsammans (hoppas på minimotos) och bilen för sig. :hihi

Last edited:
När jag var å kollade pungen när jag låg i lumpen och var lite svältfödd på damer så var det en otäck tant som skulle kolla och med sig hade hon en snygg, rödlätt läkarstudentska som åxå skulle få känna. Det var inte lätt ska ni veta att hålla styr på honom, tanten fick säga åt tjejen att sluta känna för hon såg väl hur det rykte till i baguetten.
Jag hade gett mycket pengar för att slippa ha med tanten där..
Jag blir fortfarande frustrerad när jag tänker på det. :gnissla

Agent Apelsin skrev:
När jag var å kollade pungen när jag låg i lumpen och var lite svältfödd på damer så var det en otäck tant som skulle kolla och med sig hade hon en snygg, rödlätt läkarstudentska som åxå skulle få känna. Det var inte lätt ska ni veta att hålla styr på honom, tanten fick säga åt tjejen att sluta känna för hon såg väl hur det rykte till i baguetten.
Jag hade gett mycket pengar för att slippa ha med tanten där..
Jag blir fortfarande frustrerad när jag tänker på det. :gnissla

hehehe du kan du tänka dig då jag vaknade upp från min operation(ryggen) och ser att det går upp en slang i mitt urinrör.....
Sedan så kommer en skitsnygg sjuksyster in. Vad säger inte hon då?
Nu ska vi se om vi inte kan få dig på toaletten så jag kan ta bort röret.......
Snacka om pinsamt!!!

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back