Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Testade med två solenoider från SAAB 900, men de orkade inte riktigt med (tur man har polare, Willmar, som jobbar med såna prylar så jag fick möjlighet att testa) men när vi testade tryckluft så vart det klockrent! Är underbart att komma ut på motorvägen och bara ge fullgas, tippa av lite och trycka på knappen för att tiondelen senare ge fullt igen!!! Har inte lagt ner mig på att få det snyggt ännu, men det kommer. Har även monterat en elektronisk tryckvakt som känner av när det är dags att starta kompressorn samt när den ska slå av den!andersbrink skrev:2289643Jag använder en startmotorsolenoid (ca 50 mm i diameter och ca 70 mm lång) från en lastbil för att växla min hoj - genom att den drar i en vajer som är fästad vid växelspaken. Det sitter en microswitch på solenoiden som styr en Brinkshifter<tm> dvs shiftkill'en. Med två solenoider bör man kunna efterlikna din funktion och slippa palta med luft. Monterar du en tryckregulator bör du kunna använda kolsyra som drivgas - en sån liten flaska lär kunna räcka hela sommaren.
<edit>Kolla in http://www.holeshot.com/shifters/ps3.html och klicka sen på
CLICK HERE to read more customer testimonials.</edit>
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |