PutteLiten
Twins have more fun
Om nu någon skulle missat det så är det värsta HD träffen där under helgen, så där finns säkert en och en annan Farbror Batong, så alla ni (
) som kör med något olagligt på hojen ska kanske inte svänga inom där... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PutteLiten skrev:Om nu någon skulle missat det så är det värsta HD träffen där under helgen, så där finns säkert en och en annan Farbror Batong, så alla ni () som kör med något olagligt på hojen ska kanske inte svänga inom där...
![]()
wonderwizard skrev:aha.......... det var därför jag o Glenning mötte 2546576545346 st HD när vi var ute o körde igår... hehe
( typ 4 st som hälsade)![]()
YappE skrev:Har ni 2 fått bort all tjära o stenar ifrån hojjarna eller bägge e hel svarta ännu.
![]()
![]()
Mötte åxå ungefär samma antal HD-nissar i Ängelholm igår, mest tyskar.wonderwizard skrev:aha.......... det var därför jag o Glenning mötte 2546576545346 st HD när vi var ute o körde igår... hehe
( typ 4 st som hälsade)![]()
Nja, 270 poliser är här! Tyvärr inte bara 100..speedy_jonas skrev:Det är 100 hundra snutar som ska hålla sig borta vid ljungbyhed hela helgen har jag fått reda på, men vad fan ska de hundra göra mot 15000 HD nissar![]()
Mavve skrev:Kör man HD kan man inte vara normal![]()
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |