Maxout
Mr
Har lite bekymmer med ljumsken? på höger sida. Lyffte en plyfa-skiva 2x1m halvtung. Skivan stod på foten och använde benet som lyft då sa kroppen ifrån och det kändes som ett jätte obehag som gjorde att jag var tvungen att huka mig alltså luta mig frammåt, kändes som det strama om jag stod raklång. Höll på i 40min sen var jag som ny igen.
Ibland när jag sitter i soffan och lyfter högerbenet så hugger det till /stramar å reflexen blir att jag måste dra ihop mig, benen närmre kroppen så det inte stramar.
Ska gå till läkarn för att rådfråga men under tiden är det nån som vet nått om mina bekymmer vad det kan va? Känner inget om man trycker på ljumsken om man nu ska känna bråck som jag har misstänkt till och från...
Pekar dem här symptomen på ljumsbråck eller är det nått annat?
Förutom att jag är rätt stel i benen så har jag annars inga andra bekymmer iövrigt.
Ibland när jag sitter i soffan och lyfter högerbenet så hugger det till /stramar å reflexen blir att jag måste dra ihop mig, benen närmre kroppen så det inte stramar.
Ska gå till läkarn för att rådfråga men under tiden är det nån som vet nått om mina bekymmer vad det kan va? Känner inget om man trycker på ljumsken om man nu ska känna bråck som jag har misstänkt till och från...
Pekar dem här symptomen på ljumsbråck eller är det nått annat?
Förutom att jag är rätt stel i benen så har jag annars inga andra bekymmer iövrigt.
Last edited: