Ljudsystem!

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Tjo!

Har inhandlat min julklapp vilket blev ett högtalarpaket med 5 diskanter och en fet jävla sub:yoparty

Har tyvärr också insett att min data bara har ett 2kanaligt ljudkort och därefter inte kan sätta sprätt på dom sista tre diskanterna.
Nu till frågan finns det något sätt att koppla in dom ändå?
eller är allt förlorat?:död

Rock on!:yoparty
// Frappe

Är det bara högtalare och ingen receiver/dvd-spelare? Har du receiver är det ju bara bara att koppla in allt. Dock får du inte äkta 5.1-ljud. Men kan ju få ProLogicII eller multistereo om ljudet kommer från datorn.

Är det bara högtalare och ingen receiver/dvd-spelare? Har du receiver är det ju bara bara att koppla in allt. Dock får du inte äkta 5.1-ljud. Men kan ju få ProLogicII eller multistereo om ljudet kommer från datorn.

Sorry då jag är totalnoob på det här men det jag har nu är alltså alla högtalare som sedan kopplas samman i bakdelen på subwoofern. (receivern?)
har ju bara en utgång för ljud i datan däremot har den prologic drivrutiner i sig:gnissla

Last edited:
Har inte suben en digital ingång då? Då borde det vara lugnt, om du nu inte kör en dator från -85.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg