Steinmeister
Har ingen hoj för hoj e gääj!
Har ett sånt däringa häftigt devil helsystem på min R6-06. Rören är i titan och dämparen i kolfiber och plast sista biten. Nu är det så att plasten på slutet har börjat smälta. Ska de va så eller är det något galet med hojen, tempen i övrigt är helt normal.



