Ljuddämpare ZX-9r

Corny

Conny
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
ZX9r
Jag har originalsystemet kvar på cykeln och det låter inget vidare :(

Någon som har förslag på ett trevligt system till en ZX-9a -00 ?

Vet inte om det är någon vidare effektökning men det skulle vara trevligt med ett ljud som rockar! :banana
 
Corny skrev:
Jag har originalsystemet kvar på cykeln och det låter inget vidare :(

Någon som har förslag på ett trevligt system till en ZX-9a -00 ?

Vet inte om det är någon vidare effektökning men det skulle vara trevligt med ett ljud som rockar! :banana

Akropovic helsystem låter skönt på en x9:a, väljer du helsystem så försvinner ju katalysatorn oxo :tummenupp på med ett kn-filter o sedan upp i bänken så har du några kusar fler. //p
 
Är det bara ljudet du är ute efter så funkar tex ett slip-on fint. Kanske blir någon/några hästar extra också. Såväl tex. LeoVinci alu som titan är helt ok!
/F.
 
Har inte en 9'a men en 6'a som jag har en Leo vince titan slip-on på, låter skøøønt....
 
red_ninja skrev:
Akropovic helsystem låter skönt på en x9:a, väljer du helsystem så försvinner ju katalysatorn oxo :tummenupp på med ett kn-filter o sedan upp i bänken så har du några kusar fler. //p


:yoparty Kan bara hålla med. Tog premiärturen med denna setup för några dagar sen. SÅ fett ljud!
 
Låter väl bra med originalburken, fint insugsljud, synd att den är så tung bara.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top