Ljuddämpare fzr 1000

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Fzr 1000
Hej alla. Jag skall köra med smc på falken på Lördag, och det verkar som att mitt slipon låter för mycket så nu e jag på jakt efter en originaldämpare till fzr.

Jag har kollat med RN mc demontering men dom hade ingenting som kunde tänkas passa till min, så jag vänder mig till er kära kamrater.

Är det någon som har en ljuddämpare som passar till min som ni vill sälja? Det går ju givetvis bra om ni bara vill låna ut en över helgen också.

Tack på förhand /Mickep

Jag hade samma problem, RN hade inte heller till min. Jag fick tipset att kontakta Greven, han hade heller inget men han löste problemet. Satte på ett R6 original och byggde nytt fäste. Tog 20 minuter så var det klart.
Han har hur mycket saker som helst, så ring och kolla. Det borde vara en hel del originaldämpare som passar till din cykel utan att behöva bygga om allt för mycket.

Jag har originaldämparen till min 89'a liggande, den kan du låna över helgen om du vill.. Finns att hämta i kungälv..

/Per 0705-901959

Mickep66 skrev:
2267017 Ok. då e bara frågan, vem e greven och hur kontaktar jag honom?

Tack för svaret.

Om det inte gick med Limstift´s lånedämpare, så menade jag Greven som i Grevens mc-delar. Kolla i reklamraden till vänster i skärmen så har du en grön hjälm med röda flames efter sig. Det var han jag menade, lycka till. :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna