Ljuddämpare 660

Steef

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
en står i garaget
Är det någon som vet vilka ljuddämpare som passar till en KTM 660 -04?
Passar tex 525àns crossdämpare? (är ute efter lite mera flöde/power)

Steef skrev:

Tror inte det. Sitter ju på andra sidan (höger) och din sitter orginal på vänster sida.

Öppna upp orginalburken eller så har du massor av andra märken att välja på men då kostar det en liten slat. Själv var jag supernöjd med helsystem Akra till min 660.

Om du vill så har jag ett orginal helsystem till Ktm 660 liggande knappt andvänt som du kan modda burken på för att uppnå bra flöde.

Original ljuddämpare

liljekvist skrev:
Tror inte det. Sitter ju på andra sidan (höger) och din sitter orginal på vänster sida.

Öppna upp orginalburken eller så har du massor av andra märken att välja på men då kostar det en liten slat. Själv var jag supernöjd med helsystem Akra till min 660.

Om du vill så har jag ett orginal helsystem till Ktm 660 liggande knappt andvänt som du kan modda burken på för att uppnå bra flöde.

Och vad vill du ha för originaldämparen?

Jag har byggt om en gualdi trimdämpare till 525 och satt på min 660, utseende mässigt gjorde det iaf mycket... gjorde det i går så har ej hunnit provköra än..men den låter iaf ordentligt..på gränsen till mycket. Ska försöka lägga upp en filmsnutt inom kort

Steef skrev:

Jag kör med Sebring Hunter Titan, tycker det är :tummenupp
Kostar 4.095:- på Lelles Mc, helt ok pris. Låter och går bra!

Back