aha okej, tur att jag inte är ensamSoulflylost skrev:det är lungt jag har ca 3 st dejavu´s om dagen
och jag har inte dödat någon än![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aha okej, tur att jag inte är ensamSoulflylost skrev:det är lungt jag har ca 3 st dejavu´s om dagen
och jag har inte dödat någon än![]()

Sluta va offtopic!!!-Rosen- skrev:det kanske är för att jag är sjuk, men jag får faktiskt riktiga dejavu känslor av denna tråden. fast jag tror att i den andra tråden så började alla skälla ut varandra.
är jag galen![]()
jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.Wargen skrev:Vafan e dejavou?![]()
Okej, misstänkte att det skulle göra det.joker_fly skrev:Koppar låter klart bäst klangar som satan
-Rosen- skrev:jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.
enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.

tvålen skrev:Precis, det känns som att man har upplevt samma sak någon gång tidigare.
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir.![]()
![]()

är det sant. för ibland är det riktigt verkligt. finns andra varianter också. som idag kom jag ihåg temat från en dröm inatt och jag är helt säker på att jag drömde om det när jag var liten också.tvålen skrev:Precis, det känns som att man har upplevt samma sak någon gång tidigare.
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir.![]()
![]()
-Rosen- skrev:jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.
enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.

Ne har redan ett rör som låter superfint, men det är inte det som är problemet, har inte plats för den, så jag tänkte ändra om lite.Kronen skrev:det är inte någon upp hakning i hjärnan på daj iaf Prulle.
du är synsk. (har du varit med om det förr?)
till Tråden: Köp Arrow Lundgren. det låter fettet![]()
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |