Maxout
Mr
sökt som fan men hittar ingen tråd av han om missljud. va handlade hans problem om då? hur löste han det?cRoC skrev:Lät inte swedies R1a nåt liknande (sök lite)? Från högersidan den också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sökt som fan men hittar ingen tråd av han om missljud. va handlade hans problem om då? hur löste han det?cRoC skrev:Lät inte swedies R1a nåt liknande (sök lite)? Från högersidan den också
MostWanted skrev:sökt som fan men hittar ingen tråd av han om missljud. va handlade hans problem om då? hur löste han det?
Klart att han säger det! för att kolla om det kommer ifrån grenröret skulle iaf jag vänta tills hojen är KALL därefter starta hojen och spruta på läcksökningsspray runt alla fogar på avgasröret,anslutningen mellan cylinder och avgasrör bubblar det,så läcker det, enkelt! finns att köpa på OK (tror jag iaf) annars på typ k-rauta el nåt,Men vänta tills avgasröret blir kallt annars kan det bränna fast!MostWanted skrev:enligt förra ägaren har det låtit lite mer än vanligt hela sin tid. han påstod att ja kunde vara lugn?? och inte haft några fel på den tidigare... har nu plockat bort underkåperna å det låter från motorn(mest troligt) eller grenröret...
allt ser helt å fint ut!
CRoC: hittar inte tråden
det kan inte ha med kylan å göra då? för den står i ett kalltgarage utan isolering...?
MostWanted skrev:...han fick dock bara höra ljudet ifrån mobilen å ska kolla det nu underveckan...
cRoC skrev:Kommer tyvär inte ihåg något mer
edit: Tror tråden (hans tråd) låg i filmer och bilder
enligt verkstaden så skulle det inte vara det...SvartR1a skrev:Tycker att det låter som ett lager som totalrasat
MostWanted skrev:enligt verkstaden så skulle det inte vara det...
För att det är verkstad så behöver dom inte kunna såntdär.
om det skulle göra det då?BMW R90s skrev:Tycker du har missljudet redan när du kör med startmotorn?
Provat att köra med bara starmotorn?
Skruva ur stiften så den snurrar på med bra fart, medans du lyssnar.
Det jag menar är att det är lättare att höra ev ljudMostWanted skrev:om det skulle göra det då?
tror det gör detBMW R90s skrev:Det jag menar är att det är lättare att höra ev ljud
om motorn bara dras runt med startmotorn.
Robban_C skrev:Hörru din tomte, vad håller du på med? Skickar pm och frågar om råd och sen är din egen pm-box så fetfylld att man inte man besvara!
Nåja, jag försökte, laddade hem men kan inte öppna rar-filer. Är inte det ett komprimeringsformat som hör hemma i Java-världen?
Nåja, jag försökte men det brukar vara skitsvårt att lyssna på motorljud från en inspelning.
Gick inte att packa upp med winzip och gick inte att spela med Win Media Player.
Kom med ett "normalare" filformat så kan jag i alla fall lyssna.
Mvh Robban
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller