fredrik_wt
Ny medlem
Finns det nånstans eller har nån?? skulle vilja ha lite ljud från KTM 640.625 o 660 även gärna Xr650 med tillbehörssystem då helst... filmerna jag hittat är det ju massa musik tillagt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det irriterande att alla lägger med musik i filmerna :kocko ,den absolut bästa musiken är ju ljudet från hojjarnafredrik_wt skrev:Finns det nånstans eller har nån?? skulle vilja ha lite ljud från KTM 640.625 o 660 även gärna Xr650 med tillbehörssystem då helst... filmerna jag hittat är det ju massa musik tillagt![]()
devetdu skrev:men man har ju typ bara tomgången upp till 2000rpm![]()
![]()

devetdu skrev:i know!
det är brudens röv
(önskar jag, har inte ens en brud. Jo min crf så klar, å hon är snuyggare...)
jag är helt![]()
Tom Byron skrev:Jag har inte heller någon brud, men jag brukar kolla på min egen häck i spegeln när jag har hotpants på![]()
d1ce skrev:och när får vi se det(du i hotpants) som din avatar?
devetdu skrev:i know!
det är brudens röv
(önskar jag, har inte ens en brud. Jo min crf så klar, å hon är snuyggare...)
jag är helt![]()
, en brud däremot.. ja där är det gnäll å gnäll å gnäll .......

DwD skrev:jo när man tänker efter och jämför så är inte en brud så mycket bättre än "Lena Handen".
"Lena Handen" har ingenting emot att meka me hojjen,åka med hojjjen,föra spritglas till munnen etc etc etc, och hon vet definitivt hur man beter sig i sängen, en brud däremot.. ja där är det gnäll å gnäll å gnäll .......
![]()
hoppas bruden min inte ser denna tråd![]()
![]()
DwD skrev:jo när man tänker efter och jämför så är inte en brud så mycket bättre än "Lena Handen".
"Lena Handen" har ingenting emot att meka me hojjen,åka med hojjjen,föra spritglas till munnen etc etc etc, och hon vet definitivt hur man beter sig i sängen, en brud däremot.. ja där är det gnäll å gnäll å gnäll .......
![]()
hoppas bruden min inte ser denna tråd![]()
![]()

DwD skrev:Huh?
din avatar rockar, har problem att läsa trådarna när man ser den![]()

Tom Byron skrev:Tror ärligt det inte är någon som vill de tså ni slipper![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |