Livsfarliga spikar i backen

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Det är någon jävla idiot som håller på och skruvar ner spikar/bultar i backen här i Härjedalen så massvis med folk har fått dubbelpunka på sina bilar. Jag hade planer på att ta en sista tur med hojen innan vintern i helgen (det snöade faktiskt i söndags) men inte fan vågar jag ut och åka om man riskerar att få dubbelpunka på hojen, det är ju för fan livsfarligt att komma på nedlägg eller något också kör man på ett bar stora bultar i vägen som sliter sönder däcken.
Det står mer här:
http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=7&id=822871

Shit! Fy fan va sjukt, det kan ju vara rena livsfaran! :mad: Jävla idioter!

Här har vi ett utmärkt stycke idiot som skulle lämpa sig ypperligt för ett envarsingripande med avslutande nackskott i diket. :7peta

Ja, som tur är har inte jag blivit drabbad men jag lovar att denna person kommer få det hett om öronen när folk får veta vem det är. Den personen lär inte vilja bo kvar här, om det är någon härifrån.

Det är en arg miljöaktivist. Dom tenderar till at aggera INNAN de vet vad de pratar om. Samma skrot och korn som de sura, svartkajalade kids som släpper ut minkar. Jag håller med dom om att det är illa med minkfarmar och framför allt jävligt osexigt med päls på en tjej men at släppa ut minkarna och tycka att dom gjort något bra?

De har aldrig varit utanför tullarna innan de kommer fram till en sådan sak och etersom att minken inte hör hemma här utan är nordamerikansk har de lyckats att reducera fågelstammen på gränsen till fröintelse. BRA JOBBAT MILJÖSOPOR!

Det värsta är ju trots allt om man kör omkull och kanar på skinstället in i spikarna. Det är nån som inte fullt ut inser de möjliga konsekvenserna av sitt handlande.

Man kan ju undra vad det är det känner för så starkt ?
Följer man bara motivet hittar man snart ett par "stjärnor" .

Detta hade kanske vart ett bra tillfälle att be armen om hjälp, dom skulle säkert kunna ta några stackars värnpliktiga och använda detta som spanings övning. Tex ta bilder och medela polisen när dom ser nått fuffens.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard