Video Livsfarlig omkörning på Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Som jag ser det så har den tråden två viktiga funktioner.
1. Ett stort underhållningsvärde :tummenupp (som vanligt på SH)
2. Kanske så läser omkörningspotatisen tråden och känner att "det där kanske var liiiite får små marginaler", och tänker på det nästa gång som någon kör för sakta. I så fall har SH kollektivet räddat en hojbroder+ ev oskyldiga.

Som en liten morot till de yngre piloterna vill jag bara säga att FB premien blir billigar ju längre man lever!
Skål:fyllisar

Last edited:
Men på riktigt, hade jag haft en film för varenda tillfälle en bilist gjort nåt ogenomtänkt hade hårddisken varit full. Nu har vi en farlig potatis och då jäklar... vem fan har inte tänkt fel men lyckats ändå?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?

....tror bara att dom flesta som skrivit i tråden har lite ludd i ena örat Betsy :rolleyes::krama

Men på riktigt, hade jag haft en film för varenda tillfälle en bilist gjort nåt ogenomtänkt hade hårddisken varit full. Nu har vi en farlig potatis och då jäklar... vem fan har inte tänkt fel men lyckats ändå?
Om jag gör en "ojhoppsanomkörning" i min bil iförd potatiströja är jag automatiskt farligare då än om jag har en vit t-shirt?

Det var en jäkla tur att föraren bar en potatiströja. Vågar inte ens tänka tanken om det istället varit en omkörningsligist som brassa 330 racer i jattzyyKållitch :crash

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...