livets mening...

Ozone

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Kawasaki z750 -09 Suzuki sv 650 -99 Hornet 900 -02, Suzuki rf 600R-93
..

fel...

Last edited:
På SH bör ju faktiskt en "meningen med livet" tråd stå under MC-relaterat så jag utdelar guldmedaljongen nu, då du redan svarat på din egen tråd.

make-up-sex eller känslan av att vara nysketen när man varit riktigt, och jag menar riktigt skitnödig.

Sammanfattas kanske med siffran 42 :D

42 är svaret på "den yttersta frågan om Livet, universum och allting" i bokserien Liftarens guide till galaxen. En "korrupt version" av frågan visar sig ...

Se vidare här; http://sv.wikipedia.org/wiki/42_(tal)

Finns väl aldrig en tråd om livets mening som inte förr eller senare genererar svaret 42, och dess ursprung är väl känt sedan länge. Var lite originella nu. :tungan :)

Flest saker med sladd när man dör vinner.

Livsnjutare där

Realist,livet är en enda lång transportsräcka mot döden.

Vissa säger man hjälper döden på traven genom att skaffa hoj,köra fort,äta fet mat,låta bli att träna,dricka alkohol,cykla utan hjälm,gå mot röd gubbe(inte en kommunist då,men det funkar nog det med)röka,eller i allmänhet att njuta av livet.

Jag anser att man hjälper döden på traven genom att födas så gör vad du känner för när du känner för det,den yttersta konsekvensen är det redan förutbestämt att du kommer få "faca"ändå.

Ergo,meningen med livet=att dö.

Henrik

(var nu snälla och ha lite humor istället för att skälla på mig för jag är så oansvarig)

Javisst, det är en skön logik som funkar på allt. Varför äter vi mat? För att bli hungriga. Varför går man till jobbet hela tiden? För att man vill vara ledig. Vad är meningen med att hälla soppa i tanken? Att få soppatorsk osv.

Javisst, det är en skön logik som funkar på allt. Varför äter vi mat? För att bli hungriga. Varför går man till jobbet hela tiden? För att man vill vara ledig. Vad är meningen med att hälla soppa i tanken? Att få soppatorsk osv.

Själv äter jag mat för att jag är hungrig,går till jobbet för att ha råd att hälla soppa i tanken för att slippa få soppatorsk.

Finns ju en liten risk att man missar de små njutningar som finns om man hela tiden är rädd för att dö,förutsatt att man inte går igång på vatten och sallad iförd cykelhjälm då.

Henrik

Realist,livet är en enda lång transportsräcka mot döden.

Vissa säger man hjälper döden på traven genom att skaffa hoj,köra fort,äta fet mat,låta bli att träna,dricka alkohol,cykla utan hjälm,gå mot röd gubbe(inte en kommunist då,men det funkar nog det med)röka,eller i allmänhet att njuta av livet.

Jag anser att man hjälper döden på traven genom att födas så gör vad du känner för när du känner för det,den yttersta konsekvensen är det redan förutbestämt att du kommer få "faca"ändå.

Henrik

(var nu snälla och ha lite humor istället för att skälla på mig för jag är så oansvarig)

Sluta vara så oansvarig :mad: Lägg ner hojåkandet och allt annat du nämnde ovan. Omedelbart. Men behåll mc-utrustningen och använd den alltid, även när du sover, som vi andra ansvarsfulla, omtänksamma människor gör.

Sluta vara så oansvarig :mad: Lägg ner hojåkandet och allt annat du nämnde ovan. Omedelbart. Men behåll mc-utrustningen och använd den alltid, även när du sover, som vi andra ansvarsfulla, omtänksamma människor gör.

Usch ja,med det karma man samlar på sig blir jag säkert återfödd som kanin på en tobaksplantage bredvid en motorväg.

Henrik

Att skita när man är riktigt skitenödig är nog tamigfan bättre än sex....

Jag har tänkt igenom ditt inlägg............grundligt.............och kommit fram till att det stämmer.

Sex är överskattat och toapapper är för jävla dyrt :mad:

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage