Livet suger ibland

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Jag fick just besked att min kära svärmor dött, sambon helt förtvivlad, dessutom är hon i Göteborg o jag i Grängesberg så det känns som man är rätt offside. Hon blev bara 55 år o har levt med Cancer i över 3 år. Om fler hade samma inställning till livet som hon hade skulle jorden vara ett bättre ställe att leva på. FY FAN det känns orättvist. Ville inte ringa o väcka nån annan så jag slängde in en rad här. Huga saknar henne redan!

Beklagar verkligen sorgen för er.

Måste kännas rätt olyckligt att inte kunna vara hos din tjej heller nu när hon skulle behöva dig.

Skit, sa javla oratvisst jag vet precis hur det kanns! Nar nagon forsvinner for en alldeles for tidigt.

Ta hand om er och sok trost hos familj och vanner!

Beklagar sorgen.

beklagar som fan...:( min gudmor gick bort i cancer för ett par månader sen, även hon ganska ung... det finns fan inte mycket sorgligare saker än när glada, positiva, trevliga och alltigenom underbara människor går bort... men som min käre far sa i sitt begravningstal: "hon är på en bättre plats nu, och framförallt är den platsen bättre nu sen hon kom dit. och givetvis är hon även ordförande i festkommittén, så ni kan räkna med ett riktigt party när det väl är er tur"...:)

Min mor gick bort -99 och hon hadde skiten i över 6 år å vart friskförklarad 1 el 2 gånger men de kom tebax, hon vart bara 49. Min morbror ringde precis innan jag ska dra iväg ner till stockholm på jobbet jag låg ute på då å insisterade på att jag skulle komma förbi hemma hos morsan isf innan jag åkte ner, hon å låg å kämpa med med andningen när jag kom å man visste ju att hon va sjuk men kunde inte likställa sig me att de va så illa som det verkligen var, det tog ca 30 min sen jag kom dit så dog hon, ungeför som hon väntade på mig och jag kommer alldrig glömma livslågan i hennes ögon slocknade sakta men säkert.

Hon har det säkert bättre där hon är nu även om jag i vissa stunder saknar henne så oerhört mycket att det blir helt stillestånd inombords.

Jag är verkligen tacksam att jag han dit i tid och fick vara med även om det var en av livets svåra stunder.

Jag beklagar verkligen och hoppas det ordnar upp sig till det mesta med tiden vartefter saker å ting lättar för er med alla bestyr som måste fixas. Cancer är ett jävla skit och man måste ha stor tur om man ska klara sig ur det.

Ge inte upp bara!! Och ta hand om varandra.

/Micke

Jag beklagar sorgen! Cancer är ett förbannat otyg, det tog bland annat min pappa, jag förstår dig verkligen, även om alla tar sorg på olika sätt.
Hoppas ni kan stötta varandra, även om ni rent fysiskt är en bit från varandra. Även om allt känns mörkt nu, så kommer det att vända, smärtan sjunker undan, och man har alla positiva minnen kvar.

så tragiskt, 55 år gammal är inte precis jättegammalt, varav 3 sista åren med cancer. beklagar sorgen väldigt mycket, familjen är viktigast i livet.

Beklagar verkligen sorgen!

Hemsk sjukdom. Finns nog inte någon som inte har blivit personligt berörd av den sjukdomen.

Beklagar verkligen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...