Livet e f*n orättvist!

• Thread starter Thread starter th
  • Start date Start date

th

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsxr 750 -93
Nu när man änltigen fått ihop hojen o allt är frid o fröjd med ny olja m.m. jo vad händer då....jo då går man sönder själv.. :( dvs. får en inflamation i ryggen så att man ändå inte kan åka hoj...vafö ska allt drabba mig?? :kocko

Jag tror inte att allt har drabbat dig va..? Men hur länge säger läkaren att du måste vila då?

Då är vi två. Inte nog med att jag har foglossning som gör ont som fan; idag fick jag ryggskott!!!! Kan inte röra mig... :4skrika Dessutom har dekoderna lagt av, så jag har inget att titta på när jag ligger o tycker synd om mig själv. Och droppen var att vi bara har Alvedon i suppvarianten hemma!!!! :skrämd

:död :död :död Förstår hur du känner..Kan inte vara kul, speciellt nu när vädret börjar bli bättre o varmare...Hoppas du kryar på dig och att du får åka mycket hoj i sommar........

URRninja>>>Vet inte vad jag får för dom ska iväg till läkarn om en timme typ...

exiteme>>>Verkar som jag har det rätt bra jämfört med dig trots att jag varken kan ligga,sitta eller stå utan att det värker..

ake_fisk>>>jo det hoppas jag med...annars får man väl åka med lite värk iaf..men är mest rädd för att det ska bli värre om man gör det....

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back