Livet är tufft.

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Nu när hösten kryper på börjar allt känns så jobbigt. Dagarna blir kortare och kortare och vädret sämre och sämre, hur ska man orka?

Allt de jobbiga började så tidigt som vintern 05/06. Jag dumpade min modellsnygga blondin för att hon bara ville ha sex, bytte arbete till ett där man tjänar 19k netto på att lira volleyboll och handlade en R6-06 kontant.

Men till min stora förvåning så får jag nu inte ligga med nya tjejer varje helg, 19k räcker inte till den där båten jag såg i tidningen, hojen gör inte 300kmh och ibland så är det mulet? :gråta

Börjarbli väldigt jobbigt att springa i uppförsbacke hela tiden, vet inte om jag orkar så mycke mer snart!

ett av mina livsmotton: inget varar för evigt (på gott å ont) :fakta

Sa du att du fick betalt för att lira volleyboll? :va

mini-knutten skrev:
2570962 ett av mina livsmotton: inget varar för evigt (på gott å ont) :fakta

Sa du att du fick betalt för att lira volleyboll? :va

Bestämmer när jag vill arbeta eller inte, således kan jag lira volleyboll på arbetstid. Så de va lite sanning med modifikation. :tummenupp

Jag vet precis hur du kænner nær allt går emot en! Sjælv så sitter jag på jobbet, med fullt betalt och har rast i 3 timmar till. UTAN att ha något att gøra! Jag vet inte vart jag skall ta vægen! Allt ær bara skit :( Du kan ringa mig om du vill snacka kænslor och sånt!

Men sluta gnäll!!!

jag har det jättejättejätte mycket värre.
Sådetså, pilutta dig

Freddola skrev:
2571823 Sluta gnälla finns folk som har värre än dig.
Sluta gnäll på att folk gnäller. Det finns folk som får stå ut med ännu mer gnäll.

Sluta gnäll på att folk som gnäller gnäller på folk som gnäller. Ni är alla hummerdummers :arsele

Steinmeister skrev:
2572183 Sluta gnäll på att folk som gnäller gnäller på folk som gnäller. Ni är alla hummerdummers :arsele
Sluta gnäll över gnällandet om gnällgnällande angående gnäll :mad:

Jag blir galen! Det är massa disk i mitt kök! Orkar fan inte mer, varför ska jag behöva diska? :huvet

Jag blev av med kortet för jag körde för fort syndrom?

Back