Liveljud på Mantorp

Dom kom till start sent och är stccs polacker,
så dom fick väll korta av loppet några varv hitt eller ditt för den start avgiften gör väll inget.
om man gissar

Nog för att jag är till hälften polack men det var inte vårt fel att det blev strul idag! :mad:

Ljusrampen var minst sagt ur spel och faserna gick lite hipp som happ hela eftermiddagen. Kunde inte släppa starten när hälften av fältet stack och hälften stod kvar. Bästa alternativet var omstart, kortat race och flaggstart! Lovar bättring till i morn! :)

Nej, jag har irriterade mig på det skitlänge men jag är så förbannat snäll att jag i rädsla för att såra dig inte vågat säga något tidigare.

Lova att sköta dig nu, annars måste jag nog PM:a Swedie... :D

Jadu, jag har skrivit så här i 3 år här nu så det blir nog fler gånger, å andra sidan tycker jag det är irriterande att läsa åt andra hållet.
Och du har väl i de flesta fall aldrig tvekat att vara motvalls .......:krama
Och det ger fler sponsorer det har dom sagt på sporthoj när man utmärker sig, hmm det är kanske därför man inte har några???
Bäst att göra som du säger :)

Nog för att jag är till hälften polack men det var inte vårt fel att det blev strul idag! :mad:

Ljusrampen var minst sagt ur spel och faserna gick lite hipp som happ hela eftermiddagen. Kunde inte släppa starten när hälften av fältet stack och hälften stod kvar. Bästa alternativet var omstart, kortat race och flaggstart!
Lovar bättring till i morn! :)
Alx kan inte sköta 2 knappar:krama
Skämt o sido bra med en förklaring :)

Last edited:
Last edited:

Ljusrampen var minst sagt ur spel och faserna gick lite hipp som happ hela eftermiddagen. Kunde inte släppa starten när hälften av fältet stack och hälften stod kvar. Bästa alternativet var omstart, kortat race och flaggstart! Lovar bättring till i morn! :)

säkert samma elektriker där som på knutstorp....
varför är man inte förvånad i stcc längre?:)

dock måste jag passa på och gratulera freddy,det här guldet har han verkligen förtjänat då han kört clean"t och bra denna säsong:Bugar

Det är inte polacken som är problemet, det är mannen som utnyttjar polacken, polacken offrar sitt liv för den stora mannen som bestämmer när polacken ska jobba och hur länge och hur mycket han ska betala för att jobba. :confused:

Backlund hade en "halleluja-moment" igår på kvalet. Direkt efter denna bilden var hela bakdelen på cyklen ute tvärsöver på gräset.
Det blir inte nämre en vurpa, jag lovar!! :Bugar
Foto: Igelhammar.se
5043806088_58e7dd9da7_z.jpg

Last edited:
pepsi 71,fixar du det på ru idag?
vet att du var i mantorp förra helgen då det var knutan.
för att skydda din identitet......

QUOTE=håkan;4952962]dumma flash grejs, får ju ingen PLAY knapp nånstans :va[/QUOTE]

Vad menar du?[

14.15 race 2 Och nu skall Pappunen slå Backlund så det kommer nog bli en bra fight :)

Last edited:
Papunen ångrar nog att han tog yttern där. Han hade ju några sekunder på sig av dålig acc från Fille, undrar varför han inte valde innern?

vaför blev gull diskad??

Den sänkta anmälningsavgiften drog inte in en enda extra förare eller? 15 startande idag, 12 i mål. Rocket Robin är väl en (tillfällig?) ersättare till en avhoppad förare i Pejer-teamet.

Den sänkta anmälningsavgiften drog inte in en enda extra förare eller? 15 startande idag, 12 i mål. Rocket Robin är väl en (tillfällig?) ersättare till en avhoppad förare i Pejer-teamet.

henry är väl en förare....

henry är väl en förare....

Ok, han har inte kört PRO förut? Vet inte vem det är.

Tycker rejset var riktigt bra, bara undrar över antalet startande då många klagat på avgifterna tidigare och nu berömt att det var billigare till sista rejset.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!