LIVE från Valencia

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Habo/Jkpg
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
hej alla rr fantaster,

nu ligger man på hotellrummet i valencia och lyssnar på partyt ute på campingen utanför depån. ett jävla liv.
imorgon går vi ner och kikar på första superbike racet i år och efter det åker vi ner till cartagena och drar ett par repor.
här är som en svensk sommardag med sol och palmer...

vill här passa på och hälsa till patrik clifford och camillo adrian - vi hade trevligt i gtbg - tack för sällskapet på dagarna.

tack till christer miinin för allt & lite till.
(miinin är åxå här och har precis klivit ur bilen efter non stop körning från sverige.)

tack till lars på suzuki för trevligt sällskap på nattkröken i gtbg.

en stor varm hälsning till rr freaken "macho woman" samt "bikerbitch" - ni skulle vart här!

patrik "no 1" - jag ska tänka på vad du sa om vaxet på däcken - vi hörs om ett par dagar!

ps! idag har vi värmt upp med en flarra rött!;-)


vi hörs & ses...

Joakim
www.iceman.se
 
:( snö snö snö snö

Ha det fint där. Var där med Patrik o gäng 2002 o såg på första WSBK för året oxå. Rätt najs där... ..............
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top