Live från Gelleråsen!

joko skrev:
Vår husmus Bivven från Örebro,mannen utan gränser för vad som e möjligt och omöjligt.
Killen dyker upp med sin R6 lastad i bagaget på sin Volvo 745:a.

Du förstår väl att bivven är min reservförare....

Han smäter ju rätt in i Salö-racing mentaliteten! :D

Men du får hålla dig på hjulen med vår hoj! Klota kan du göra på din egen R6a :hihi

Gött gubbar.. Pajja inte den vackra lacken nu :mattias
Kör inte johan?

Vad blev det för tider idag?(imorgon?)

Gött och höra att ni fick en lyckad helg, det förtjänar ni efter all tid ni lagt ner hela vintern. :banana Hoppas att de kommande dagarna blir lika bra och kanske kan ni krympa ner varv tiderna lite till,så se till att köra så det ryker.... :tummenupp :tummenupp Jag hejar på er.. :tuttar Se bara till att komma hem helskinnade. :pannkyss Puss & kram / Erica vid Zmurfens tangentbord

joko skrev:
Då va det dags för dagens update.Nu e Joko och Zmurfen licensierade roadracing förare.
Dagen har gått problemfritt för oss dock inte för alla.Några vurpor,avåkningar samt benbrott blev det.
Dagen avslutades med startövningar och ett sprintrace.
I sprintracet körde Zmurfen stabilt och med endast ett halvt varv från mål tappade han ledningen
till Daniel Björk(instr) vilket kanske var väntat då han åker i stcc.Men skam den som ger sig,träna,träna,träna.
Båda e mycket nöjda med körningen och tiderna var helt ok för en första dag på banan.
Joko 1.30,2
Zmurfen 1.15,1
Morgondagen siktar vi på o få kört så mycket som möjligt, då dagens körtid inte var ngt att hurra över
samt att börja ställa in lite fjädring.
Update kommer......
Hoppas ni har lika gott väder som vi....
Gissa om folket i depån grinar när det står fyra gubbar vid ett elskåp o surfar på en dator:-)

1.15 är bra :tummenupp vi får nog supa ner Zmurfen kvällen innan alla ERF :gnissla

joko skrev:
Vår husmus Bivven från Örebro,mannen utan gränser för vad som e möjligt och omöjligt.
Killen dyker upp med sin R6 lastad i bagaget på sin Volvo 745:a.
Maken till possitivt tänkande va det länge sen man såg sist.
Lagom till lunch tyckte han dock banan vart tråkig o tog en liten omväg,moahahahaa.
Asfalt har mer fäste än gräs bivven! ;)

Jag vill se bilder på detta. :fatta!

Då va vi hemma igen då.
Sista dagen blev det mest distansträning o fipplande med bråkande fjädring.
Joko stog över körning helt på måndagen då våra kroppar inte är riktigt i form :D (läs träningsvärk)
Laptimern bråkade på min hoj men enligt kurskamrat från örebro med gökur
fick jag till 1.13,9 innan bakdäcket sa upp sig samt låg på 1.15 på brors hoj när vi körde erf tempo så det
ser bra ut. :tummenupp
Kameran snodde Joko med sig inatt så bilder kommer senare.
Tack alla för supporten o visat intresse :Bugar :Bugar :Bugar

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back