Littorins avgång

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Av vilken anledning betonar Reinfeldt att Littorin angett samma skäl till sin avgång till media och till Statsministern?

Citat:
Reinfeldt om Sven Otto Littorins avhopp "Han gav till mig som skäl till sin avgång samma grund, samma ord”.

För mig betyder det att han INTE angett samma skäl.

Märkligt formulerat av Reinfeldt, men det vore i och för sig inte första gången. Nej, jag är inte moderat, men om jag hade varit det hade jag förmodligen varit glad över att den jäveln avgår från sin post. Maken till idiot på en ministerpost har aldrig skådats.

[YOUTUBE-ID]tIkeK5aK2K0[/YOUTUBE-ID]

Märkligt formulerat av Reinfeldt, men det vore i och för sig inte första gången. Nej, jag är inte moderat, men om jag hade varit det hade jag förmodligen varit glad över att den jäveln avgår från sin post. Maken till idiot på en ministerpost har aldrig skådats.

Maud???????

De som tycker illa om Maud Olofsson är, enligt min uppfattning, sexistiska svin som har svårt att ta kvinnor i allmänhet på allvar. Hon har utmärkt sig genom att vara kvinna, inte genom det hon har sagt eller gjort. Jämför henne gärna med andra näringsministrar (Björn Rosengren, Leif Pagrotsky, Mona Sahlin, Thomas Östros) när ni värderar hennes gärningar. Jag har alltså inte röstat på Alliansen, utan tycker bara allmänt illa om ”män som hatar kvinnor”.

Hon har utmärkt sig genom att vara kvinna, inte genom det hon har sagt eller gjort.

Och det ser du som ett givet ministerämne:va

Om det är det kvinnliga hon sitter i regeringen för så har statsministern kass smak, jag hade tagit in nån snygg:yoparty

Last edited:
Det är väl rätt starkt att sätta barnen främst. Det är säkert som han själv säger huvudorsaken. Annat kan ha spelat in, men det borde vara underordnat.

Det har väl "vi" å andra sidan inte att göra med? Vi har att göra med med som tillträder, inte vem som avgår och väljer att göra annat.

Ho gives a shit?!
Marcus_diskho.jpg

:va

Det har väl "vi" å andra sidan inte att göra med? Vi har att göra med med som tillträder, inte vem som avgår och väljer att göra annat.

ibland får man se upp i vem man stoppar picken i (särskilt om det inte är gratis) han hade nog inte så många val än att göra.... ngt annat detta är, bara vad jag tror men det borde brännas.

Last edited:
”Tidningen Aftonbladet skriver på torsdagen att den konfronterade Littorin med uppgifter, lagrade i en dator, om ett brott ´med fängelse i straffskalan´ som Littorin ska ha begått 2006. Littorin vägrade svara. Dagen efter avgick han hastigt.

Per Schlingmann betonar att det som Littorin sagt på presskonferensen kan täcka in många saker.

– Han anger att det finns flera saker som ligger bakom hans beslut. I övrigt finns inte skäl för mig att kommentera detta, säger han till DN.se.”

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/reinfeldt-tonar-ner-brottsuppgifter-om-littorin-1.1134854

Någon som tror att hunden inte kommer att grävas upp?

Sexköp kan ge 6 månader även om jag aldrig hört talas om något annat än böter och möjligen villkorlig dom men det finns fortfarande med på skalan.

skattefiffel, nu börjar det brännas ordentligt:D

Kört från SnuTTEN i 250 på bakhjulet likaså. Frågan är om Littorin är den typen... (kanske är han och BMW-Johan samma person?)

Han hade jag glömt, han var skoj! :)
Och han med S:t Benner hund som avatar, mästerlig tråd. :lol
Off topic möjligen. :gnissla

Han hade jag glömt, han var skoj! :)
Och han med S:t Benner hund som avatar, mästerlig tråd. :lol
Off topic möjligen. :gnissla

Ah, mc-kille-25 tror jag att han hette.

Men allvarligt, det är mycket snack om sexköp och det kan väl stämma (lika väl som något annat egentligen) men huvudsaken är väl ändå att han är borta.

Edit; Enligt DN-artikeln som Nyteknik länkar till så bekräftar Reinfeldt att det inte var av familjeskäl han avgick. Eller så skarvar reportern lite, hur tolkar ni det?
Tragiskt att han försökte hävda familjeskäl när han gjorde sitt uttalande om det nu inte stämmer.
Undrar vad hans 17år yngre brud säger?

Bifogat

• litto.jpg
    litto.jpg
    13.3 KB · Visningar: 100
Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka