gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
DET GÅR FORTFARANDE INTE O SE FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bj.O.rn skrev:Vad höll hojåkarna på med? inne i stan? att bilar kör ut hitådit är en risk man tar liksom..
Väldigt snabba alla är att fördömma poliserna här, det var lika korkat av dom som kom på bakjulet...
/B
RRickard skrev:Faan va förbannad jag blir på alla dina jävla inlägg.. inte första gången jag läser nåt så korkat av dig!!!
Bj.O.rn skrev:Ojj![]()
/B
Nu kommer Ölbjörn inte att kunna sova...Chrille skrev:Ja där fick du fanimej!!
Chrille skrev:Ja där fick du fanimej!!
GSXR1100R skrev:Nu kommer Ölbjörn inte att kunna sova...
Chrille skrev:Icke för icke som vi omtalar honom som Öl-Björn . Med en sådan "verktygs"-väst behöver man inte oroa sig för sömnproblem...
Bj.O.rn skrev:Måste köra mer själv, alternativt sluta meka.. Kommer att sluta på parkbänken tillsammans med lokala ledighetskommitén annars..
/B
Chrille skrev:Ääääh, NU kommer Micke bli lessen på dig. Han som verkligen saknade dig på Bikeweek..... Men du svarade ju inte ens i telefon.
jag har 7,1 o har funkat perfa förut, kan det va nåt codecskit som strular??Waiden skrev:Vad har du för spelare då?? Jag har nr 9 och jag får det att funka!
Och jag tycker också att snuten bör få stryk, kan ju hoppas att han iaf blev av med jobbet. De ska ju FÖRHINDRA olyckor, inska SKAPA olyckor som de i det här fallet gjorde!!!![]()
![]()
![]()
Bj.O.rn skrev:Jag jobbade natt... Har tråden spårat ur nu förresten?
/B
Kommer du till Anderstorp nu i helgen?Bj.O.rn skrev:Jag jobbade natt... Har tråden spårat ur nu förresten?
/B
Chrille skrev:Njaaaa, jag är skeptisk!!
Men Red Ninja kom med en sjysst variant om att kasta munkar och det kan jag ju hänga med på. Risken är väl bara att de där snutarna tar fram bössan i det läget![]()
GSXR1100R skrev:Kommer du till Anderstorp nu i helgen?
RRickard skrev:Faan va förbannad jag blir på alla dina jävla inlägg.. inte första gången jag läser nåt så korkat av dig!!!
Peccus skrev:Faktum är ju att han har rätt?
Vi kan inte kräva att bilister ska förvänta sig att vi kommer i 200km/h på bakhjulet inne i stan.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |