Littauiska polisens sätt att stoppa en motorcykel.

=#(/%?=)#%/)#% AJ!

:eek:

Inte kul! Huga.... hoppas dom fick sortera parkeringsböter efter det där. :mad:

Ja... en sak är då säkert, jag skulle inte vilja vara i den polisens kläder efter en sådan grej.

Snacka om att kunnat bli upplopp.

Blir faktiskt förbannad när jag ser på filmen. :mad:

Hoppas det gick bra för killen :eek:

Hoppas att de som springer mot bilen delar upp sig!

Ett gäng hjälper mc killen och ett gäng som nitar polisen, ORDENTLIGT! :mad:

Vad e det för fel på dem .... han körde mc på bakhjulet ... inte bra kanske ... men så farligt är det väl ändå inte??? :confused:

Jepp, här blir man riktigt arg asså ....

En jävla dåre till polis :mad: . Undrar om han blir av med jobbet eller bara får en varning?

Vad höll hojåkarna på med? inne i stan? att bilar kör ut hitådit är en risk man tar liksom..

Väldigt snabba alla är att fördömma poliserna här, det var lika korkat av dom som kom på bakjulet...

/B

Bj.O.rn skrev:
...det var lika korkat av dom som kom på bakjulet...

/B
Njae Bj.O.rn inte riktigt lika korkat... Platsen och tillfället verkar onekligen något illa valda men fullt lika korkat som at köra ut och ställa sig i vägen är det inte.

Slå på ljudet och kolla på filmen igen Bj.O.rn!!!
Efter att hojen börjat slanga hör man däckskrik, dvs idiotgrisarna vill verkligen stå ivägen för en sporthoj som kommer i, säg 100km/h på slangen. JÄVLIGT SMART!!! Jävla puckon.... Sånna poliser borde fan s***tas! MIFFON!!!!! *morrar och skjuter ragg* :4skrika :kulspruta

Last edited:
kärring

du måste vare en riktig moral kärring du björn har du dåligt med kompisar också :mattias

Ebbe skrev:
Slå på ljudet och kolla på filmen igen Bj.O.rn!!!
Efter att hojen börjat slanga hör man däckskrik, dvs idiotgrisarna vill verkligen stå ivägen för en sporthoj som kommer i, säg 100km/h på slangen. JÄVLIGT SMART!!! Jävla puckon.... Sånna poliser borde fan s***tas! MIFFON!!!!! *morrar och skjuter ragg* :4skrika :kulspruta

Javisst var det korkat av polisen... Verkar när man hör på ljudet att snuten kör ut i gatan rätt så tidigt på filmen.. Att sedan en korkad motorcyklist i samma ögonblick drar up hojen på slangen... tja.. Å alla som står å glor då, varför gör inte dom något för att varna, dom såg ju snutbilen tidigt? eller var man ute för att göra nåt fränt, typ "att köra förbi parkerade snutar på slangen inför åskådare trick" Ibland blir det inte som man tänkt...

/B

Man blir ju så jävla arg när man ser detta! ! ! ! :4skrika :4skrika . Varför gick inte ens snuten ut ur bilen efter kraschen?!?! Kanske därför att de var chokade över vad de hade gjort :fakta

Re: kärring

D@nne skrev:
du måste vare en riktig moral kärring du björn har du dåligt med kompisar också :mattias

Blir bara så trött på att samtliga gnäller på snuten.. Bli inte förvånade om det händer förr eller senare här hemma åsså..

/B

Bj.O.rn skrev:
Javisst var det korkat av polisen... Verkar när man hör på ljudet att snuten kör ut i gatan rätt så tidigt på filmen.. Att sedan en korkad motorcyklist i samma ögonblick drar up hojen på slangen... tja.. Å alla som står å glor då, varför gör inte dom något för att varna, dom såg ju snutbilen tidigt? eller var man ute för att göra nåt fränt, typ "att köra förbi parkerade snutar på slangen inför åskådare trick" Ibland blir det inte som man tänkt...

/B

Man får ta seden dit man kommer. Att hetsa snuten i ett land med annan nivå på polisen får väl anses korkat. Snuten stod väl inte dold va?

Jag hörde berättas att italiensk polis beväpnar sig med k-pist vid trafik-kontroll, vilken de dessutom har viljan at använda.
Stämmer det så är det inte synd om Svenne Blöjraggare om han blir nedskuten när han försöker dra snuten precis som han gör hemma med våra bakbundna upprätthållare av lag och ordning.

Visst håller jag emd om att snutarna kunde betett sig fan så mycket bättre men dummast i gänget är väl ändå knutten?!?

Jag tror inte polisen insåg följderna av vad dom gjorde. Tror inte dom körde ut med flit för att skada motorcyklisten och jag tror dom likt många andra bilister underskattade hastigheten motorcyklen höll.

Det dära skulle ju lätt kunna hända här i Sverige också tyvärr..
Men jag tycker inte heller det är bara polisens fel. Han åker på slangen och på tok för fort, så fort man gör det har man bara sig själv att skylla.. Det är ju samma sak som att springa inne i centrum med en pistol, tillslut kommer du ju krocka med en annan person och om pistolen går av och dödar dig själv, skyller man på mannen du krocka med då för att han gick ivägen?

Näe, båda är att skylla i just detta fallet med hojjen.. Snacka om att dra i ödet när man ser en snut framför en och endå slangar..

I Argentina, Colmbia och andra delar av Sydamerika har poliserna gevär, om man inte stannar så skjuter dom en... jag brukar stanna.

Jag tror inte slagaren ser polisen, jag tror inte heller att polisen fattar rätt beslut när han kör ut, men adrenalinrusningen ifrån slangaren & polisen gör att bägge agerar felaktigt.

Att utse den största idioten i detta samanhang är omöjligt att göra, bägge gör fel och då blir det såhär :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT