Litet stuntklipp på mig ifrån i Söndags

Varför har alla stunt filmer från sverige Linkin Park låtar ??? Blir väldigt enformigt.

varför klagar alla på musiken? orka liksom. bara för man åker hoj betyder det inte att man lyssnar på samma sort musik.

varför klagar alla på musiken? orka liksom. bara för man åker hoj betyder det inte att man lyssnar på samma sort musik.
Det stämmer. Sen går det ju att stänga av ljudet i filmen och sedan sätta på valfri musik :tummenupp

Fan vad jag tycker folk är korkade när dom bor i skåne.

Så du tycker det är korkat att folk bor i skåne? Så skåningar som inte bor i skåne är smarta med andra ord.

Kanske du borde lära dig uttrycka dig själv lite bättre med bokstäverna i framtiden.

Last edited:
Så du tycker det är korkat att folk bor i skåne? Så skåningar som inte bor i skåne är smarta med andra ord.

Kanske du borde lära dig uttrycka dig själv lite bättre med bokstäverna i framtiden.

I princip så som du säger ja, jag menade att det är korkat att bo i skåne, men skåningarna får gärna stanna där :tummenupp :)
Om du inte förstår ironin så var inlägget svaret på Robbanos påhopp på folk som skriver negermusik:tummenupp

Kanske du borde lära dig att förstå vad jag skriver lite bättre i framtiden.

:rolleyes: :tummenupp

sweet! såg jäkligt soft ut, fin körning killen! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger