Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Varför räknas inte b-rejs? Samma uppklassningspoäng som alla andra rookierejs!

Enlighten me, oh great Star!oscar skrev:Du vet ju inte ens vad vi pratar om din pajas!!!!!![]()
oscar skrev:Du vet ju inte ens vad vi pratar om din pajas!!!!!![]()
Nr:18 skrev:Enlighten me, oh great Star!![]()
Nr:18 skrev:Vad vågat att utmana nån som är dubbelt så gammal, tung och långsam som du!![]()
Hur mycket väger du?Strandelin skrev:Sluta gnäll, utmana istället någon som är dubbelt så gammal, tung och långsam som du!
![]()
Nr:18 skrev:Hur mycket väger du?![]()
Vilket race, jag sittar alltid på läktaren.Nr:18 skrev:Hur gick det för dej i rejset?![]()
![]()
38 år, mår som en 90-åringStrandelin skrev:245kg! Är det en utmaning!?!?
EDIT: Aaah, utmaningen faller på åldern, du kan ju inte vara 12 år gammal, eller?

Nr:18 skrev:38 år, mår som en 90-åring![]()
jorpes skrev:Mumlan bor ju i "Oskars Mardröm", så inte undra på att "U always in his mind"

oscar skrev:I min mardröm ligger han på mig iförd humledräkten och mumlar något om kola med papper på!!!![]()
Nr:18 skrev:

Kör NSB istället detta rejset! Eller du är för feg för att köra bland dom snabba killarna?oscar skrev:Varför får jag en olustig känsla av att min mardröm är hans önskedröm...!?![]()
Oscarströmjorpes skrev:Mumlan bor ju i "Oskars Mardröm", så inte undra på att "U always in his mind"

Hrrrm... Fick sån lust att lyfta denna tråden!!Miss BrInK skrev:ingen rookie knäcker min 1.04.3. det gäller även a-föraren alakhai!![]()

1.03.6 på racetalakhai skrev:Hrrrm... Fick sån lust att lyfta denna tråden!!![]()
Innebär detta gelehallon till Brink eller?!
![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |